Beantwoord

factuur betalen

  • 28 January 2021
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

Goedemorgen met ashley polder , ik heb me factuur van de maand janauri gehad ik heb al op een betalingsregelingen gedrukt op mijn kpn maar ik kan mijn facatuur van januari pas eind februari betalen omdat ik slecht zit met geld door de coronacrisis en mijn facatuur moet gewijzigd worden ipv van dat ik begin van de maand betaal moet dat einde van de maand worden omdat ik dan meestal me salaris krijg



Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 January 2021, 09:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hallo @Ashh , via onderstaande link kun je een betalingsregeling aanvragen:

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0000.1

De betaling van de factuur kan niet standaard naar later verplaatst worden. Op het moment dat KPN factureert wordt er in de regel binnen 1 week daarna geïncasseerd.

Als je er via de link niet uitkomt even bellen met KPN, 0800 0402 en vragen naar de afdeling Collections.

Succes

 

 

Â