Beantwoord

Factuur betalen uitstellen

  • 8 June 2020
  • 4 reacties
  • 469 keer bekeken

Ik wil graag de factuur van mijn kpn tv en internet later betalen. Als ik dit online wil regelen dan krijg ik telkens een foutmelding. 
zou ik het via deze weg kunnen regelen? 

icon

Beste antwoord door RBxx 8 June 2020, 15:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Alex85 

  1. Bedoel je dat je de vaste factuur/betaaldatum wil aanpassen? Kijk dan voor meer informatie op dit topic: Aanpassen factuurdatum KPN thuis Internet, TV & Bellen 
  2. Of wil je de betaling éénmalig uitstellen?  Dat kan online: betaling KPN factuur eenmalig uitstellen.  Het moment van betalen kan maximaal een maand na de datum van de factuur.
Reputatie 7
Badge +21

Betreft het punt 2 dan kan je KPN ook bellen via 0800 0402 en vragen naar “Collections”. Ze zijn bereikbaar gedurende kantooruren.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Alex85, welkom op het Forum.

Wellicht een beetje te laat in verband met de drukte, maar hierboven staan 2 goede opties. Voor het eenmalig uitstellen kan je de website gebruiken, maar als die niet werkt dan kan je het beste even bellen via 0800-0402!

Is het je inmiddels gelukt?

Reputatie 7
Badge +21

@Alex85 ik heb geen reactie meer gezien dus ga er vanuit dat het voor jou opgelost is. Zo niet, dan hoor ik het graag!

Reageer