Beantwoord

Factuur en diensten die niet werken

  • 23 January 2019
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

2 weken geleden viel het beeld uit van kpn, na contact te hebben gehad met de servicelijn werd er een monteur ingeschakeld, deze kon het niet verhelpen waardoor een 2e monteur moest komen. Deze heeft alleen de splitter vervangen en is weer gegaan. Daarna deed de tv nog niets. Haperend beeld en vaak alles zwart. Nu is er weer een monteur ingezet die afgelopen maandag zou komen, deze belde helaas af, dinsdag zou iemand komen, echter deze belde ook af. Nu komt er aanstaande donderdag weer een monteur. Nu heb ik afgelopen dinsdag gebeld met kpn en kreeg een korting op de volgende factuur. Inmiddels hebben wij al bijna 2 weken geen diensten en vrije uren op moeten nemen omdat er monteurs komen. Mijn vrouw heeft al 2 x een halve snipperdag van 6 uren moeten nemen, ik zelf heb 3 keer 2 uren vrij genomen van mijn werk. Moet ik hier nou iets mee doen?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 24 January 2019, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi Remco. Welkom op het forum!
Dat klinkt als een tamelijk hardnekkige storing. Meestal lost een monteur zoiets voor lange tijd op maar dat lijkt bij jou complexer.
Ik hoop dat er vandaag in ieder geval een definitieve oplossing komt!
Wat de vergoeding betreft kijken we naar diensten die je afneemt (of een deel daarvan: itv/telefonie/internet) en vervolgens naar het aantal dagen dat deze dienst het niet deed afgezet tegen wat je maandelijks betaalt. Dat gedeelte kunnen we dan als correctie bieden.
Ik stel voor dat we daar, als de storing écht is opgelost, over praten.
Hoi Remco. Hoe is de situatie nu? Werkt alles naar tevredenheid?
Ik ga er van uit dat het is opgelost aangezien ik niks meer vernomen heb. Mocht dit niet zo zijn, laat het weten!