Beantwoord

Factuur hoger dan normaal

  • 20 April 2021
  • 6 reacties
  • 140 keer bekeken

Hallo, normaal heb ik een factuurbedrag rond 66 euro,. Nu krijg ik een factuur van 98 euro. Zou nu na willen kijken waar dit bedrag zo opeens vandaan komt? Mag C. Dirks

Ā 

icon

Beste antwoord door RBxx 20 April 2021, 21:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @C. DirksĀ ,

Dan kun je inloggen op Mijn KPN. Daar staan de facturen. Kijk dan op de specificatie in de bijlage.

In mijn overzicht staat dat mijn abonnement 64,12 euro is, maar op de factuur staat 96.98 euro. Dit klopt niet. Zou u dit na willen kijken wat er fout is gegaan?

*admin: adres verwijderd uit screenshot

Ā 

Reputatie 7
Badge +28

OKĀ @C. DirksĀ ,

Deze factuur gaat over een periode die langer is dan Ć©Ć©n maand, namelijk 18 april t/m 1 juni.

Hierdoor is het in rekening gebrachte bedrag ongeveer 1,5 keer duurder dan een maandbedrag. Ā 

Iets precieser : 1,465 duurder gelet op de prijs van 2,93 voor vast bellen. Ā Ā 

En dat is 14 dagen extra. (14/30 = 0,466)

18 april t/m 1 mei is inderdaad 14 dagen extra.Ā Ā 

Reputatie 7
Badge +21

HalloĀ @C. Dirks

Heb je soms jouw factuurdatum laten aanpassen om de maandelijkse incasso op een meer geschikt moment in de maand te plaatsen? Dat zou de verklaring zijn voor deze Ć©Ć©nmaligĀ hogere incasso. Vanaf volgende maand is het bedrag dan weer ā€˜normaalā€™.

Ja dat is een hele tijd geleden en de datum is nooit aangepast. Maar dit zou kunnen. Wel handig geweest als ze dit vermeld hadden.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @C. Dirks, welkom op ons forum!Ā 
Ik zie dat jullie de oorzaak al gevonden hebben. Hier hadden we inderdaad wel iets duidelijker mee kunnen zijn. Ik zal het doorgeven!

Meer informatie over het wijzigen van je factuurdatum kun je hier vinden:

Ā