Beantwoord

Factuur na opzegging

  • 25 January 2021
  • 2 reacties
  • 20 keer bekeken

Heb het zelfde als hier boven geschreven staat, bij mij komt nog een rekening van 22- 12- 2020 die veel hoger is dan normaal, waar kan je nog uitleg krijgen, ik kan het niet vinden, wordt niet beter op bij de KPN, je zoek  je gek,

Ben op 4-1-2021 over gestapt en ja krijg nog steeds rekeningen

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

icon

Beste antwoord door Weet het patroon niet meer 1 February 2021, 15:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Weet het patroon niet meer, zou je jouw profiel willen invullen, dan kan ik eens voor je kijken waarom de factuur veel hoger uit is gevallen en waarom je nog steeds een factuur hebt gekregen?

Is niet meer nodig weet het al

maar toch bedankt

Gerard Thoen