Vraag

Factuur niet goed, 25 euro toch in rekening gebracht

  • 26 September 2021
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Goedemorgen,  wilt u het telefoon gesprek even terug beluisteren? Want ik neem hem ook op.. ik zou die eenmalige 25 euro ook niet als nieuwe klant hoeven te betalen nu zie ik hem wel op mijn  overzicht. En ik zou deel terug krijgen van jullie , want ik nog betaal aan oxxio , maar daar zou ik nog over gebeld worden daar heb ik dus alle vertrouwen in . Maar die 25 euro die moet er nu wel af . Gr samuel Heemskerk 


Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Rambo1984! Begrijp ik goed dat het gaat om de aansluitkosten van een internet abonnement? Om het uit te zoeken zal ik even in onze systemen moeten kijken. Om je gegevens in te kunnen zien zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kan ik het voor je nakijken.

Reputatie 7
Badge +17

@Rambo1984 ik heb niks meer van je mogen horen. Daarom ga ik er vanuit dat het probleem ondertussen is opgelost en zal het topic sluiten. Mocht het toch niet zijn opgelost zou ik je willen vragen alsnog je profiel in te vullen en dat hier te laten weten.