Beantwoord

Financieel overzicht

  • 28 April 2020
  • 5 reacties
  • 90 keer bekeken

Hallo,

 

Na meerdere malen met KPN in contact te zijn geweest telefonisch heb ik nog steeds geen overzicht in mijn financiële situatie. Ik heb ook gevraagd te stoppen met de eindeloze mailtjes omdat ik hierdoor het overzicht verlies. 

 

Ik heb 2 betaalregelingen lopen en 2 andere diensten elke maand. Ik zou graag een betalingslink willen ontvangen voor de betalingsregelingen, een overzicht van hoeveel ik nog moet af betalen en wanneer. De receptionisten konden mij niet verder of hangen de telefoon gewoon op. Dit is geen service. Ik heb meerdere financiën lopen en heb geen zin om meer complicaties met KPN. 

 

In mijn KPN is het ook niet duidelijk. De betalingsregeling staat er niet en krijg constant andere bedragen te lezen en te horen in vergelijking met elkaar. Ook weet ik niet welk bedrag naar welk rekening moet, dit heb ik gevraagd aan de telefoon bij KPN om hiervan een overzicht te sturen in de mail, maar dat doen ze niet, geen service! Ik begrijp er echt niks meer van en vraag me ook af of het allemaal nog wel klopt.

 

Graag hoor ik spoedig van hoe om tot een oplossing te komen.

 

Mvg, Pascal Jordens

Klantnummer: *

*Admin: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy.

icon

Beste antwoord door Susan_ 28 April 2020, 19:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Pascal026, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op basis van je klantnummer ben ik een klein zakelijk abonnement tegen gekomen. Het klopt dat wij geen overzicht kunnen sturen waar je naar gevraagd hebt, maar gisteren heb je wel een overzicht gekregen met wat er nog open staat en welk bedrag dat in totaal is. Voor het 06-nummer is dat € 248,52, en op het moment is er een blokkade. Deze kan er pas vanaf gehaald worden op het moment dat dit volledige bedrag betaald is. Betalen kan via onze website (snelste optie!), je kan het ook handmatig overmaken naar ons rekeningnummer. Dat is voor mobiele diensten NL83 INGB 0000 3255 13. Zet er dan wel je klantnummer bij! De verwerking van deze overboeking duurt wel 3-5 werkdagen.

Voor je vaste diensten zie ik nog  € 318,28 open staan, de laatste 4 facturen.  De regeling die ik hierover kan vinden gaat over januari en februari. 

Indien het nog niet duidelijk is, wil ik toch vragen om te bellen met ons (zakelijk: 0800-0403). Je kan dan doorverbonden worden met de afdeling Collections, zij kunnen dit veel specifieker inzien dan ik helaas.. Dus ik kan je op dit moment niet de duidelijkheid geven die je nodig hebt, daar kan de afdeling Collections wél wat mee!

Hallo,

 

Allereerst bedankt voor uw reactie.

Ten tweede bedoel ik dit precies met niet geholpen worden. Ik heb niks aan totaalbedragen en begrijp niet dat u met dat als reactie kom terwijl ik duidelijk heb aangeven dat dat JUIST mijn irritatiepunt is. Wat u vermeld weet ik toch ook gewoon al. Ja ik zie verschillende bedragen en nu dan wat preciese bedragen die ik waarschijnlijk ook in MijnKPN kan vinden. Ik vraag om totaal wat anders. 

 

Bij deze vraag ik even om gebeld te worden door een leidinggevende of iemand die hier wat wél wat voor me kan betekenen. Ik snap dat als ik betaal het opgelost is, kom op zeg! Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon per mail een overzicht te sturen wanneer wat te betalen en naar welke rekening voor de betalingsregeling die ik inderdaad in Januari/Februari afgesproken heb.

 

Groet, Pascal

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Pascal026 

Als zakelijke klant zit je op het verkeerde forum.
Deze vraag kun je beter op het Zakelijk forum stellen of bellen met 0800 0403 en vragen naar de afdeling Collections zoals @Susan_ je ook al verteld heeft.

En zoals ik al eerder heb verteld, als ik bel en een uur aan de telefoon hang zonder resultaat of er word gewoon opgehangen ga ik niet meer bellen. Het gaat niet alleen om zakelijk.

 

Ik ben al eerder in contact gekomen met Collections. Hoe moeilijk is het om aan mijn vrijwel simpele vraag te voldoen.

Reputatie 7
Badge +21

@Pascal026 , het lijkt me dat van beide kanten een regeling getroffen is en je dit voor jezelf ook hebt genoteerd indien het zo belangrijk is. Ik kan je niet helpen aan het overzicht waar je om vraagt, net als de telefonische klantenservice. Wat zichtbaar voor ons is, is het totale overzicht. Alleen Collections heeft deze inzage en gegevens beschikbaar, en helaas zijn zij alleen telefonisch te bereiken door doorverbonden te worden door een collega aan de lijn.

Reageer