Beantwoord

Firmware versies Experia Wifi

  • 11 February 2020
  • 5 reacties
  • 363 keer bekeken

Reputatie 1

Ben gebruiker van 2 Experia wifi apparaten. Werkt prima. Toch een vraag: op apparaat 1 (primary) is de firmware versie 1.00.28 en op apparaat 2 1.00.26v3. Is dit juist? Wordt tzt ook apparaat 2 ge-update?

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 February 2020, 13:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Dat had gelijktijdig moeten gebeuren niet per device, lijkt mij. Kan je via de check knop voor de andere een update binnen halen? Of mogelijk middels fabrieks herstel.

 

Reputatie 1

Allereerst hartelijk dank voor de snelle reactie. Het resultaat van de check-knop was tot vanochtend: de juiste versie is geïnstalleerd. Toch zojuist nog maar een keer geprobeerd. En, hoe bestaat het?, nu werd aangegeven dat een nieuwe firmware-versie beschikbaar is. Installatie uitgevoerd en vastgesteld dat beide experia's de zelfde versie hebben (1.00.28). Dank voor de tip.

Nu we toch mailen: in het status overzicht zie ik beide Experia's. Dat is correct. Maar… Experia 1 geeft aan te werken met een snelheid tot 1 Gbps en experia 2 tot/met 100 Mbps. Als ik bij Experia 2 de netwerkkabel losmaak en weer aansluit dan is de weergegeven werksnelheid ook 1 Gbps. Maar niet voor lange duur. Na enige tijd veranderd de aangegeven snelheid weer in 100 Mbps. Een rare zaak. Vooral ook omdat de met Speedtest gemeten snelheid op de 100Mbps Experia 202 Mbps (download) en 166 Mbps (upload) is. Moet ik wat veranderen?

Dat wordt in het topic over de Experia Wifi updates uitlegd de laatste reactie van Erik

Reputatie 1

Wederom: dank! Verhelderende tekst. Ook de uitleg over het waarom van versie 1.00. 28V1 heeft mij geholpen.

Groet van Roaming Bram

Graag gedaan 😁