Beantwoord

Fon verwijderen van toestel

  • 6 March 2020
  • 6 reacties
  • 480 keer bekeken

Badge

Ik zit met hetzelfde probleem maar ik heb nooit een app op mijn mobiel gedownload en toch probeert hij me telkens met Fon te verbinden als het in de buurt is. Ik heb me wel ooit jaren geleden bij Kpn aangemeld voor Fon, volgens mij via een link. Hoe kan dit en hoe kom ik er vanaf? Servicetool trouwens ook al geprobeerd en werkt ook niet.

 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 6 March 2020, 11:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Petsteen welkom op het forum!
Zoals je het beschrijft denkt je toestel nog dat je wilt verbinden met KPN FON netwerken. Als je bij de  wifi instellingen van je mobiele telefoon kijkt heb je daar een stukje met “opgeslagen netwerken” of iets in die geest (per toestel verschillend). Als je uit dat lijstje KPN FON verwijdert probeert je toestel er niet meer mee te verbinden!

Laat je weten of het daarmee opgelost is?

Badge

Hoi Thomas,

Er staat alleen een Kpn netwerk zonder fon tussen. Ik ben bang dat a ls ik die op vergeten zet hij mijn eigen kpn wifi ook niet meer kan vinden.

Reputatie 7
Badge +20

Je eigen wifi van thuis heeft als het goed is een unieke naam (de naam van de experiabox óf een zelfgekozen naam). Je kunt het algemene KPN Netwerk (tenzij je je eigen wifi zelf “KPN Netwerk” hebt genoemd)gewoon verwijderen uit deze lijst om te voorkomen dat je toestel met de hotspots verbindt.

Badge

Oké dan ga ik dat doen. Bedankt! 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Petsteen het is inmiddels weer een paar dagen later, is het probleem opgelost?

Badge

Ha Thomas,

Sindsdien geen meldingen meer gehad dus ik denk dat het werkt!