Beantwoord

Fout op factuur is nog niet verrekend

  • 31 March 2022
  • 5 reacties
  • 80 keer bekeken

Goedemiddag 

 

Ik denk probeer het via deze weg.  Sinds januari jl heb ik een onjuist factuur ontvangen.

Namenlijk 10 euro te veel wegens bezorging aan huis kosten waar ik niet om had gevraagd. Via  telefonisch contact (januari jl,  vinden jullie vast terug in jullie crm/klant registratie) werd inderdaad aangegeven dat het onterecht is. Volgens de medewerker volgt er een verrekening op de volgende factuur en excuses. Maar wat schets me verbazing,  geen verrekening.

 

Nou kan, dus ik bel nogmaals.(februari jl) En ja meneer sorry , we gaan het regelen. En uiteraard pas bij de volgende factuur. En ook met de mededeling dat ik erop mag vertrouwen dat het goed komt.

Nou je raadt het al geen verrekening.  Tjongejonge nou je begrijpt dat het vertrouwen weg is zo. Vraag is nu wat moet er gebeuren om die 10 euro verrekend te krijgen. Want klantvriendelijk vind ik het allerminst 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 1 April 2022, 14:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

10 euro voor bezorging aan huis is normaal hoor. Dat gaat u alleen terug krijgen als van te voren besproken is dat dit gratis zal zijn. De KPN medewerker moet dit dan genoteerd hebben.

Dat begrijp ik. Maar ik had niets extra's besteld en ben al een tijdje klant 😉. Ook KPN geeft toe dat het niet klopt en vinden een verrekening terecht. Alleen nog verrekenen dus. En daar zat het probleem. Ondertussen opnieuw contact gehad en men zegt dat er iets intern fout is gegaan. Men gaat het in April oplossen. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Jaco J!

Vervelend dat je zo achter een verrekening moet aan zitten.

Men gaat het in April oplossen. 

Wacht je de factuur van april af of wil je dat ik controleer of er een creditering verwerkt is (en dus meegenomen wordt op de eerstvolgende factuur)?

Als er een actie vanuit mij nodig is, dan wil ik je vragen om jouw klantgegevens in te vullen in jouw Forum profiel (alleen een factuurnummer is namelijk niet voldoende).
Graag jouw volledige naam + geboortedatum, klantnummer, postcode en huisnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Bedankt voor uw reactie. 

Na het gesprek met uw service dienst. Was er sprake van een interne fout. Ik vertrouw er nu op dat het met April wordt verrekend.  

 

Reputatie 7
Badge +16

Goed, daar vertrouw ik dan ook op. Mocht het toch niet verrekend zijn, laat het dan alsjeblieft weten (met klantgegevens in het Forum profiel)!