Beantwoord

foutmelding 842 bij tv woonkamer en in zomerhuis

  • 31 October 2020
  • 6 reacties
  • 53 keer bekeken

sinds gisteren de foutmelding 842 bij onze tv in woonkamer maar tevens ook in ons appartement die eigen aansluiting heeft.

alle tips van jullie geprobeerd maar niks lukt. 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 5 November 2020, 15:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?

een ARRIS alles is bekabeld en internet werkt verder prima we kijken nu uit nood via een Chromecast.

Badge +19

Dat is wel heel vreemd zeker omdat het als ik het goed begrijp op twee verschillende locaties is. Vaak is het namelijk een probleem met de kabel tussen de experiabox en de ontvanger maar dat zou wel heel toevallig zijn. Een medewerker reageert doorgaans binnen 48uur maar het is druk dus het zal wat langer duren.

Ja dat snappen wij ook maar vandaag al 2x een half uur in de wacht gezeten bij KPN en nog niemand kunnen spreken helaas. Volgens ons moet een monteur komen maar ja als je geen afspraak kan maken. Al jaren problemen door slecht internet (buiten gebied) en nu sinds zomer glasvezel hebben we dit weer….

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Elramide, welkom op het forum!
Ervaar je deze problemen nog steeds? Heb je al een collega van mij  gesproken hierover?
Zoals Joep noemt zit dit probleem vaak tussen je TV ontvangers en Experiabox (tenzij je internetverbinding het ook helemaal niet doet).
Als het nog niet werkt, kun je dan toelichten hoe je alles aangesloten hebt zitten?
 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!