Beantwoord

Foutmelding bij abonnement wijzigen

  • 5 January 2021
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Hoi!

Ik probeer mijn abonnement te wijzigen in MijnKPN, maar krijg steeds een foutmelding over een technische storing.

We hebben nu een oud Telfort-abonnement, maar omdat onze mobiele abonnementen zijn/worden overgezet naar KPN Hussel, wil ik dat voor Internet & TV ook gaan doen (en gelijk de snelheid verhogen).

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!

Charlotte

icon

Beste antwoord door Loes_ 12 January 2021, 18:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @CharlotteV

 

welkom op het Forum. Kan helaas vanwege de drukte nu pas reageren. Wat leuk dat je met je thuis abonnement ook over wil naar Hussel. Balen dat het in de MijnKPN omgeving niet lukt. Heb je inmiddels al een collega gesproken die hierbij kon helpen? Zo niet, dan wil ik je in dit geval aanraden om ons even te bellen op 0800-0402. We kunnen dan alle wensen voor het Hussel abonnement doornemen en het nieuwe abonnement samenstellen. Ik hoop dat je hiermee verder kunt! :)

Hoi Loes,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb inmiddels contact gehad met een collega via de chat. Er bleek iets fout te gaan met de webpagina van het pakket samenstellen, maar inmiddels is het geregeld. :)

Groet,
Charlotte

Reputatie 4
Badge +6

Fijn om te horen @CharlotteV! Ik wens je een hele fijne woensdag 😉👍🏻.