Beantwoord

Foutmelding Wifimanager doet het even niet

  • 4 March 2022
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Deze melding krijg ik de afgelopen 4 maanden voortdurend.

Het is nog geen 1 keer gelukt om gebruik te maken van deze dienst.

 

Het lijkt erop dat de Wifimanager het even niet doet.

We hebben meteen een bericht gestuurd naar onze collega's. Die gaan het zo snel mogelijk
oplossen.
Probeer je het over een paar uurtjes nog een keer?

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 8 March 2022, 10:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

 

Wat kan ik hier aan doen ????

Contact met KPN erg moeilijk 

 

Het lijkt erop dat de Wifimanager het even niet doet.
We hebben meteen een bericht gestuurd naar onze collega's. Die gaan het zo snel mogelijk
oplossen.
Probeer je het over een paar uurtjes nog een keer?
Naar kpn.com
Feedback

Reputatie 7
Badge +19

@Thijs61 Hoi Thijs, van harte welkom op ons forum! Om je goed te kunnen helpen én het forum overzichtelijk te houden, heb ik je dubbele topics samengevoegd. We doen ons best om je hier zo snel mogelijk te helpen. Afhankelijk van hoe druk het is, kan het een paar dagen duren voor je een reactie in je topic hebt. 

Als je de foutmelding ‘de Wifi Manager doet het even niet’ te zien krijgt, heb ik het volgende advies voor je. Deze melding kan je zien als je meerdere abonnementen aan jouw KPN ID gekoppeld hebt. Soms verslikt de Wifi Manager zich hierin en zie je vervolgens deze foutmelding. Heb je meerdere abonnementen gekoppeld aan jouw KPN ID? Je kan dat controleren door met jouw KPN ID in te loggen op MijnKPN.

Je kunt als test ook een nieuw KPN ID aanmaken met een ander e-mailadres. Log vervolgens in in MijnKPN en koppel jouw Thuis abonnement er aan. Probeer het daarna nog eens.