Beantwoord

Foutmeldingen bij bestellen van twee wifi versterkers

  • 15 October 2021
  • 1 reactie
  • 6 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Recht op gratis Starterskit Experia WiFi (2 stuks), maar bij controle rekeningnummer krijg ik al dagenlang dit bericht: 

Er is een fout opgetreden

Hierdoor kunnen we je helaas nu niet verder helpen. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.

Hoe kan ik nu wel een gratis Starterskit Experia WiFi (2 stuks) bestellen?????

Ik heb wifi hard nodig voor het thuiswerken.

 

Ik probeer eveneens twee wifi versterkers te bestellen.

Krijg nog steeds bovengenoemde foutmeldingen.

 

Onze modem is de 10V ( misschien de 10VA nodig ivm wifi problemen )

 

Dank

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 17 October 2021, 20:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Rob1967, welkom en bedankt voor jouw melding!

Probeer je de wifi versterkers te bestellen via de servicetool Wifi Manager (SuperWifi punt voor €29,95 per stuk)? We hebben namelijk een storing gehad waardoor je bij het bestellen deze foutmelding kreeg, deze storing is inmiddels verholpen. Mijn tip is om het nogmaals te proberen. Mocht het wederom niet lukken, dan kun je de SuperWifi punten ook via onze klantenservice bestellen:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 telefonisch bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Ik lees graag of het gelukt is of als er nog andere vragen zijn!