Beantwoord

Geen antwoord van KPN klantenservice ontvangen op vraag over kortingsactie

  • 31 August 2020
  • 6 reacties
  • 145 keer bekeken

'k Weet niet waar ik met mijn opmerking, klacht terecht kan. daarom het zo maar eens geprobeerd. Klopt het niet dan volgt vast wel een reactie van deze of gene (of niet...:wink: )

Deze vraag was gericht aan de directeur van Klanten-service,  máár… geen enkele reactie daarop gekregen. Raar!!!

 

Dag Jörg Kramer,                      24-8-2020

Helaas heeft u nog geen enkele reactie gegeven op mijn e-mail van 3-8! (zie hieronder)

Dat is toch gek voor zo’n groot bedrijf als KPN.

Voor een bedrijf dat klantvriendelijk wil overkomen en service hoog in het vaandel heeft staan, klopt dit toch niet?

“k Verwacht nu toch wel een correcte reactie van uw kant.

Ben er erg benieuwd naar.

Want onderstaande suggestie is toch wel een goed idee, voor die jarenlang trouwe klanten!

 

Hartelijke groeten Folkert Beimers

 

Dag Jörg Kramer,                                           3-8-2020

 

‘k Heb nog wel een ‘kritische’ kanttekening bij het vernieuwde abonnement, wat ik bij KPN ben aangegaan. Momenteel heeft u een aanbieding voor nieuwe klanten; wat inhoudt 6 mnd. Internet voor € 35,00 en 6 mnd. Tv gratis  (voor mij zou het € 5,00 moeten zijn i.v.m. 2 tv-toestellen.

Ik begrijp terecht de uitleg van uw medewerkers, daar ik al klant ben bij KPN (internet +telefoon) deze aanbieding voor internet niet voor mij geldt. Maar nu breid ik mijn abonnement uit met TV en dan zou je van de KPN voor zijn jarenlange vaste klanten, dat die ook in aanmerking komen voor deze TV-aanbieding. Helaas is dit niet het geval! Raar! Misschien ziet u toch nog een mogelijkheid voor uw trouwe klant! Benieuwd naar uw reactie

 

Vriendelijke groeten en veel succes verder toegewenst

Folkert Beimers

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bart_ 4 September 2020, 16:14

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19

KPN is niet per mail bereikbaar.  Dat is vaak zo bij grote bedrijven. Er zijn genoeg andere en betere communicatiemiddelen. De aktie super wifi's is voor nieuwe klanten. Een welkomstgeschenk. U heeft ook ooit zoiets gehad. Vaste klanten gratis super wifi's geven is onbetaalbaar. Ruim 2 miljoen klanten. Dan zal de prijs omhoog moeten. Dat wil u ook niet neem ik aan.

Dan haal ik dit maar weer eens terug boven :

https://forum.kpn.com/internet-9/wie-helpt-mij-aan-het-emailadres-van-kpn-438212#post532509

NB, er zijn best wel veel klachten over de communicatie met KPN hier de laatste tijd.

Dag Joep 1965

Je hebt het niet helemaal begrepen. Van die Super-wifi's weet ik niets!

Het gaat bij mij om een eenvoudige uitbreiding van mijn KPN abonnement.

Ik ben al jáa-renlang klant bij KPN (internet + telefonie); alleen breid ik het nu enkel uit met ook

tv-abonnement.

Verder bedankt voor uw meedenken vr.gr. Folkert

Badge +19

Excuses ik heb het inderdaad verkeerd gelezen zie ik nu.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Foljacob Goed dat je het KPN Forum hebt gevonden. Van harte welkom hier. Je kunt op verschillende manier met ons in contact komen, maar e-mail is daar niet één van. We hebben geen ingang via mail. Je kunt de klantenservice via de telefoon, de social media en de chat op de website bereiken. Er is ook een klachtenformulier beschikbaar op de website, waarop je je verhaal kunt. Ook dit Forum is er, al gaat het contact net even anders. Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Ik ben een moderator en werk voor KPN. Een moderator zorgt dat gesprekken op het Forum netjes verlopen en dat alle informatie snel vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan een antwoord, maar iedereen die het topic vindt. Dat is ook de reden waarom wij als moderators we niet meteen zullen reageren op vragen en geen telefonisch contact opnemen. 

Dan over de eigenlijke reden dat je hier een bericht geplaatst hebt. Je hebt recentelijk je abonnement verlengd, met een iets ander pakket, en je vraagt je af waarom je niet in aanmerking komt voor die kortingsactie, ook omdat je toch al jaren klant bent. Natuurlijk snap ik dat punt: ik gun iedereen zijn of haar voordeeltje. Dit soort acties zijn echter wel heel specifiek bedoeld voor nieuwe klanten: het zijn welkomstaanbiedingen, die we eenmalig kunnen aanbieden. Hoe graag we het ook willen, als we onze diensten op een goed niveau willen houden en tegen een eerlijke prijs willen aanbieden kunnen we niet altijd kortingsacties aanbieden. Dus om het zo overzichtelijk mogelijk te houden: voor nieuwe klanten is er een welkomstaanbieding en andere aanbiedingen zijn er niet. 

  

 

 

Dag Bart,

Heel hartelijk bedankt voor je correcte en uitgebreide toelichting op mijn e-mail. Het is mij nu allemaal wel duidelijk geworden. Enkel als je bv. jaarlijks wisselt van aanbieder, kun je recht doen gelden op de voordeeltjes, cq. kortingsacties. Dus als je slim bent en dat zijn er ongetwijfeld een heleboel, verander je jaarlijks van aanbieder en dan profiteer je dus wel van de voordeeltjes van de kortingsacties. die dan gelden. Dus in wezen ‘adviseer’ je: ‘Wees Slim en Hussel jaarlijks van Aanbieder’ . Daarentegen vind ik, wil jij je trouwe klanten binnenboord houden, moet je ze, als het zo uitkomt, zejuist daarvoor belonen; en niet enkel de overstappers. ( Ook onze energie aanbieders Vattenfal (vroeger Nuon) doet dat)                          Om de diensten op een goed niveau te willen en te kunnen houden, moet je juist deze vaste, trouwe klanten, aan je blijven binden (zekerheid) en als zij een uitbreiding van hun pakket, binnen de eigen aanbieder doen, hen daarvoor ook iets tegemoet te komen,  iets van de aanbieding, waarvan de ‘herintreders’ wel profiteren.

Bart ik kijk toch ook nog even naar het klachtenformulier op de KPN-site, om al die trouwe KPN-klanten, hierover aan het denken te zetten.

Bart nogmaals heel vriendelijk bedankt voor je keurige en uitgebreide reactie.

Hartelijke groeten Folkert

Reageer