Vraag

geen beveiligde verbinding experiabox wifi

  • 23 January 2021
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Wij kunnen geen geen verbinding maken met de experiabox v8.

We hebben hem al 3x gereset maar mag niet helpen

Het signaal van de wifi is wel heel goed.

We krijgen de melding op elke web site die willen bereiken = uw verbinding is niet prive.

Dus de box werkt goed maar maakt geenverbinding om dat de beveiliging niet op orde schijnt te zijn.

Als we via de vaste lijn internetten dan kunnen elke website gewoon bereiken.

Ook de telefoon lijn is dood. Ik denk dat deze experiabox aan het einde van zijn levensduur is.

Het is een storing die heel vaak optreed , heel soms kunnen we wel op de wifi.

Kunt u mij vertellen wat de oorzaak kan zijn?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik vind het ook heel slechte service van KPN dat je ze niet telefonisch kan bereiken.

Voor heen bij telfort kon dat wel.

Dit is gewoon walgelijk.!

Reputatie 6
Badge +9

@Leendert1968 0800-0402 is de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Leendert1968! Heb je inmiddels telefonisch contact met ons opgenomen of kan ik nog iets voor je betekenen? Excuses trouwens voor de late reactie. Het is hier erg druk.Â