Vraag

Geen bevestiging van bestelling Internet Thuis abonnement

  • 20 April 2024
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

Ik heb op 8 april een internet thuis bestelling geplaatst maar tot heden geen mail ontvangen met extra informatie / definitieve startdatum bevestiging. 

Krijg ik dit nog? Idem is er nog geen modem e.d. gestuurd.

Bestelnr: S5423004


1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Bonbon99 

Welkom op het forum van KPN.

Als je een nieuw internet abonnement afsluit via de website van KPN of in een KPN Winkel, heb je altijd binnen het uur een bevestigingsmail in je mailbox.
Daarna (als alles goed is gegaan en de kredietcheck positief is) krijg je binnen 1 dag je overeenkomst per e-mail toegestuurd, hierin staat ook alles vermeld over wat je hebt afgelopen en de eventuele kortingen die je krijgt.

8 april 2024 is al even geleden, dus deze e-mails had je dus allang moeten hebben ontvangen.
De kans is dus groot dat er ergens iets niet goed gegaan is met jouw bestelling, waardoor jouw bestelling mogelijk automatisch gecanceld is.

Het beste kun je even bellen met de afdeling contractbeheer van KPN, die kunnen nagaan wat er met jouw bestelling van 8 april jongstleden is gebeurd, en ook gelijk inzien wat de huidige stand van zaken is.

Bel met het gratis telefoonnummer 0800-0402 of via KPN Mobiel 1200 naar de klantenservice van KPN, en spreek nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Opzeggen.

Je wordt dan direct doorverbonden met een medewerker van de afdeling contractbeheer en opzeggingen, die jouw hiermee verder kan helpen.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten

Reageer