Beantwoord

Geen blije buurt bonus voucher ontvangen van monteur. Anderen wel.

  • 10 December 2021
  • 14 reacties
  • 582 keer bekeken

Vandaag aangesloten, helemaal tevreden! Alleen teleurgesteld dat ik geen blije buurt bonus flyer heb ontvangen van de monteur. Andere mensen krijgen dit wel vreemd genoeg. Zijn er meer mensen die dit niet hebben gekregen? Was voor mij wel een van de ‘argumenten’ om over te stappen. Twijfel nu toch. 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 12 December 2021, 21:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hallo @Geenvoucher ik heb in oktober, toen mijn glasvezel werd geactiveerd ook geen voucher gekregen, wist ook niet van het bestaan af.

Ik denk dat die voucher alléén bestemd is voor mensen die nog geen klant bij KPN zijn om ze over te halen klant te worden en dat het niet geldt voor bestaande klanten die ‘slechts’ gemigreerd zijn van koper naar glas.

Maar een moderator weet vast raad.

Wacht zijn/haar reactie even af. Ik ben ook benieuwd.

 

Hallo @Geenvoucher ik heb in oktober, toen mijn glasvezel werd geactiveerd ook geen voucher gekregen, wist ook niet van het bestaan af.

Ik denk dat die voucher alléén bestemd is voor mensen die nog geen klant bij KPN zijn om ze over te halen klant te worden en dat het niet geldt voor bestaande klanten die ‘slechts’ gemigreerd zijn van koper naar glas.

Maar een moderator weet vast raad.

Wacht zijn/haar reactie even af. Ik ben ook benieuwd.

 

Ik ben idd benieuwd, ik ben net klant geworden. Nog niet eerder diensten van kpn afgenomen

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Geenvoucher en @JanD :smiley:!

Fijn om te lezen dat je helemaal tevreden bent, @Geenvoucher! Ik snap je teleurstelling: het is een hele leuke actie die tot en met 31 december 2021 loopt en waar een beperkt aantal vouchers beschikbaar voor zijn.

Wat houdt de Blije Buurt Bonus actie precies in?
Een monteur kan een Blije Buurt Bonus flyer bij je achterlaten en jij kunt deze flyer geven aan een vriend, buur of familielid die zich vervolgens aanmeldt als nieuwe klant bij KPN Internet (& TV). Na ontvangst van de eerste factuur van de nieuwe klant, registreert hij/ zij de unieke code van de Blije Buurt Bonus flyer en het klantnummer. Vervolgens ontvang jij èn je vriend, buur of familielid een cadeaubon t.w.v. €50,-.

@JanD Jij had ook zo’n flyer kunnen krijgen: kunnen wij een nieuwe klant verwelkomen op basis van jouw vouchercode, dan kom je als bestaande klant ook in aanmerking voor de cadeaubon t.w.v. €50,-. (maar stel dat jij een vouchercode had gehad van buurman Karel, dan kwam je niet in aanmerking voor een cadeaubon, omdat je een bestaande klant bent). 

Ik durf niet te zeggen waarom je geen flyer gekregen hebt. Misschien waren de vouchers van de monteur die bij jou langs geweest is, al op :shrug_tone4:. Ik zal navraag doen of er nog vouchers beschikbaar zijn: ik beloof niets!

Reputatie 7
Badge +16

Goed nieuws: ik heb een vouchercode voor je kunnen regelen, @Geenvoucher! Ik heb de code in een PB naar je verzonden. Mocht je de voucher met uitleg ook nog per post willen ontvangen, vul je dan jouw adresgegevens in, in jouw Forum profiel?

@JanD, wil jij ook nog graag een vouchercode ontvangen?

Hallo @Shyrin_ graag.

Tevens per post s.v.p.

 

 

Hallo @Shyrin_ , laat het voor mij maar vervallen en maak er iemand anders blij mee, ik weet zo geen mensen die ik kan 'strikken'  om klant bij KPN te worden, echte Ziggo aanhangers in mijn buurt.

Sorry voor de overlast.

 

Begrijp ik het goed dat deze actie niet meer is dan een kortingvoucher?

 

Reputatie 7
Badge +16

Klopt, @Bas2011! De actie is inmiddels verlopen!


De actie is verlengd tot en met 31 december 2022!

Via welke organisatie worden de kadobonnen verstrekt?

Reputatie 7
Badge +16

Hi @tobias2000! Alle ins en out van de actie kun je vinden op onze website :point_right_tone4:Blije Buurt Bonus

Hier lees je onder andere:
Zodra je nieuwe internetverbinding is geleverd, kun je de BlijeBuurtBonus aanvragen via onze partner MyActions*. De cadeaubon, een Giffy cadeaukaart om precies te zijn, wordt door MyActions geleverd.

Shyrin, ik heb bericht ontvangen van ilovegiffy@ilovegiffy.com

ik kan in de communicatie van kpn nergens deze organisatie vinden.

Het zou zo maar  een phishing mail  kunnen zijn!!!!!!

Dus de vraag is : is deze organisatie betrouwbaar?..

En werkt deze organisatie voor de kpn?

De mail heb ik dus NIET van Myactions ontvangen 

Reputatie 7
Badge +11

Dat is een betrouwbaar mailadres. MyActions is de partij die de cadeaubonnen inkoopt bij Giffy. Giffy is een leverancier waar er volledig aan de behoefte van de klant (in dit geval is KPN klant) een cadeaukaart samengesteld kan worden. In het geval van de Blije Buurtbonus krijg je via de Giffy cadeaukaart keuze uit een ruim aanbod aan cadeaukaarten van verschillende webwinkels.