Beantwoord

Geen connectie met Microsoft Always On VPN IKEv2 sinds aansluiting KPN met Experiabox V10

  • 12 May 2022
  • 26 reacties
  • 515 keer bekeken

Ik kan op mijn werklaptop geen VPN verbinding meer opzetten sinds mijn aansluiting van KPN gereed is. Voor KPN had ik Budget (werken met dezelfde modems en op het KPN netwerk volgens mij) en toen werkte alles prima. We werken met de Microsoft Always On VPN en het IKEv2 protocol.

Wanneer ik een hotspot aanzet op mijn mobiele telefoon (geen KPN) werkt de VPN verbinding meteen.

Mijn laptop is al voorzien van een nieuw image, driver updates, etc. maar het probleem lijkt toch echt aan de kant van KPN te liggen.

Ik heb de helpdesk gebeld, maar daar was ik niet mee geholpen.

Hopelijk kan ik hier hulp krijgen, met dit zeer vervelende probleem.

icon

Beste antwoord door zZArjen 1 June 2022, 11:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Reputatie 7

Ha, goed om te horen dat het opgelost is, @zZArjen! Dat scheelt weer 😄Â