Beantwoord

Geen contact met KPN

  • 31 March 2021
  • 3 reacties
  • 178 keer bekeken

Echt ongelofelijk! Ik kan op geen enkele manier contact opnemen met KPN. Ik heb thuis verschrikkelijk internet die elke dag wel een paar keer weg valt. Ik moet dan de hele modem opnieuw opstarten om weer verbinding te krijgen. En als ik contact probeer op te nemen met KPN via de knop “CONTACT OPNEMEN MET KPN” krijg ik alleen maar de volgende foutmelding: 404 - We kunnen de pagina die je zoekt niet vinden. Verder staat ook nergens een nummer van KPN wat ik zou kunnen bellen.

Ik kan thuis gewoon niet werken met jullie verbinding en nu moet ik contact opnemen via een forum?

icon

Beste antwoord door Nick83 31 March 2021, 13:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hi,

Ik heb ze net gesproken op nr. 0800 0402

De eerste keer kreeg ik een keuze menu en daarna belde ik nog een keer en de tweede keer werd ik doorverbonden met een medewerker.

Succes! 

Reputatie 7
Badge +24

Het nummer van KPN is 0800 0402.

Hoe is uw laptop of pc aangesloten? Probeer dat eerst eens met een rechtstreekse kabel naar de Experiabox als dat niet al het geval is. Dan weet je of het probleem bij u in huis zit of er buiten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @TobiasKPN, is het inmiddels gelukt om 1 van mijn collega's van de telefonische helpdesk te spreken en is je verbinding weer goed nu? Of kunnen we via deze weg nog iets voor je betekenen?

Als je je gegevens invult in je profiel, kan ik je lijn vanaf onze kant doormeten om te zien of gekke dingen tegenkom die de slechte verbinding verklaren. Hoor het graag als ik daarmee aan de slag kan gaan!