Beantwoord

Geen contact mogelijk met outbound afdeling na aanbod van KPN

  • 15 February 2020
  • 26 reacties
  • 288 keer bekeken

Badge

Ik heb een zelfde soort verhaal, ben nu 12 dagen bezig om de mail met afspraken te krijgen, maar niemand kan het regelen. Iedereen helpt me door outbount een mail te sturen, maar richting mij gebeurt er niets. 14 bedenktijd zit er bijna op bij Ziggo. Outbount is onbereikbaar en reageerd niet op mails. Willen blijkbaar het voorstel dat ze hebben gedaan niet waarmaken. Blij gemaakt met een hele doos dode mussen.  Vreselijke service, wat een nare ervaring. 

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 19 February 2020, 12:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Badge +12

Ik heb een zelfde soort verhaal, ben nu 12 dagen bezig om de mail met afspraken te krijgen, maar niemand kan het regelen. Iedereen helpt me door outbount een mail te sturen, maar richting mij gebeurt er niets. 14 bedenktijd zit er bijna op bij Ziggo. Outbount is onbereikbaar en reageerd niet op mails. Willen blijkbaar het voorstel dat ze hebben gedaan niet waarmaken. Blij gemaakt met een hele doos dode mussen.  Vreselijke service, wat een nare ervaring. 

Nogmaals naar afdeling opzeggingen bellen? Wellicht dat zij iets kunnen doen?

Badge

Helaas kan opzeggingen ook niets doen. Die kunnen niet het voorstel van outbount toesturen want ze werken met een anders systeem. Weer gaat men een mail sturen naar outbount... Dus weer voor niets. Nu hoorde ik wel van opzeggingen dat onze opzegging door outbount ongedaan is gemaakt. Hoe dan? Zo der toestemming van mij. Betekent dus dat ik vast blijf zitten aan mijn oude contract bij kpn en dus vanaf maandag bij Ziggo zit. Kpn los het nou eens op! 

Badge +12

Helaas kan opzeggingen ook niets doen. Die kunnen niet het voorstel van outbount toesturen want ze werken met een anders systeem. Weer gaat men een mail sturen naar outbount... Dus weer voor niets. Nu hoorde ik wel van opzeggingen dat onze opzegging door outbount ongedaan is gemaakt. Hoe dan? Zo der toestemming van mij. Betekent dus dat ik vast blijf zitten aan mijn oude contract bij kpn en dus vanaf maandag bij Ziggo zit. Kpn los het nou eens op! 


Als je een bevestiging van de opzegging hebt en je die niet ongedaan gemaakt, dan kan KPN annuleren wat ze willen maar dat gaan ze never nooit winnen. Laat ze maar bewijzen dat jij de opzegging in hebt getrokken.

Badge

Bedankt voor je reacties Edwin. We komen er wel uit, hoop ik. 

Hoi @Ton78 . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat er dingen mis gaan en dat jij niet gekregen hebt wat je besteld hebt? 

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

@Ton78 . Bedankt voor de gegevens.  Ik zie een flinke waslijst aan gesprekken staan. Telkens mailen mijn collega's naar de desbetreffende afdeling.

Heel erg naar dat er dan niet wordt teruggebeld. 

Ik heb op mijn beurt ook een aantal mensen benaderd met het verzoek om contact met jou te zoeken. Ik ga er van uit dat het deze keer wel gaat gebeuren. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het is opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Badge

Hallo Erwin, 

 

Het is gelukt, maar het heeft ook nog een staartje gekregen. Er zou niet voor mij veranderen, maar mijn spotify is gestopt en de opneem functie is weg voor de tv. Ik heb wederom twee keer contact opgenomen en wederom heeft men mails gestuurd naar outbound, die hebben vervolgens wederom niets meer van zich laten horen. Kun je me helpen? Er is duidelijk afgesproken dat er voor mij niets zou veranderen, dus was ik erg verbaast en baal ik ervan nu al bijna 2 weken geen spotify meer te hebben en ik ben al mijn opgenomen films okm nog eens kwijt. Heb verschillende programma's moeten missen omdat ik niet kon opnemen. Ik ben bijna in staat een officiële klacht in te dienen. Neemt niet weg dat ik erg blij ben met jou acties bij het vorige probleem. Groetjes,

 

Ton

Dat is vervelend, @Ton78 . Ik zie alleen nergens in het aanbod dat spotify of het opnemen pakket hier deel van uitmaakt. 

Heb jij hier een bevestiging van (mail of brief?)

Zo te zien is (helaas na heel lang aandringen) het aanbod wat de outbound collega jou gedaan heeft, verzilverd. Daar zit een korting bij en dat abonnement is nu actief. 

Mocht jij spotify en het opnemen pakket er bij willen, zal dit tegen een meerprijs zijn. Je kunt dit relatief eenvoudig zelf aanvragen via MijnKPN.

Mocht ik iets over het hoofd zien, laat het mij weten. 

 

Badge

Hoi Edwin, natuurlijk heb ik dat niet ergens staan. Ik heb dit voorstel telefonisch gekregen, je beloofde dat er niets zou veranderen, behalve de kosten. Er is dus wel iets veranderd. Spotify en opnemen is helemaal niet benoemd, maar dat had ik dus al, kosteloos of inclusief. Dat is mij nu ontnomen en ik wil dat graag zsm terug zonder meerprijs.

 

Ik denk dat ze een foutje hebben gemaakt, maar daar wil ik niet de dupe van zijn. Ik heb ruim 4 uur telefoontjes erop zitten. Dat kan ik bewijzen.

 

Ik weet niet of het telefoongesprek met outbound nog terug te luisteren is?

 

Ik ben niet akkoord met extra kosten, als mij iets anders is toegezegd. Daarom neem ik binnen 14 dagen telefonisch contact op. Ziggo is ook met een tegen voorstel gekomen. 

Ik heb zelf niks beloofd, @Ton78 . 

Ik kijk mee met wat gebeurt en heb een aantal collega's er op gewezen dat je nog niet benaderd was over het aanbod. Dat is alles.

Het aanbod is nu verzilverd. Want dat was jouw wens. Je hebt een mooie korting gekregen voor een nieuwe pakket. 

De outbound collega heeft jou een overzicht gestuurd van de nieuwe bestelling en die is in dit geval wel leidend en wij raden onze klanten ten strengste aan om deze goed door te lezen, aangezien dit het contract is. Ik ben niet bij het gesprek geweest en betreur als er iets anders is gezegd. Dat is dan ook de reden waarom we altijd een bevestigingsmail sturen. Dit is om dit soort situaties te voorkomen.

 

Ook hier hetzelfde verhaal.. meneer Karzan heeft een leuk voorstel gedaan en vervolgens laten hij niks van zich horen.. wel nieuw contract, geen nieuw apparatuur zoals beloofd! Als een paar x gebeld andere afdeling stuurt mail en weer hoor ik niks.. net proberen ze me door te verbinden met afdeling outbound en sta ik 1 uur en 45 minuten in de wacht, bij de volgende poging weer een kwartier! Ben er zoooo klaar mee! 🤬

Badge +19

Wat is je einddoel van dit gedoe dan?

Dat ik krijg wat me is beloofd misschien? En anders stap ik echt over..

Badge

Tja het is vreselijk. Ik zat overal al aan vast, maar na 2 maanden heeft iemand van de klachten alles opgepakt, nageluisterd en ze hebben met terugwerkende kracht mijn zaakjes netjes afgehandeld. Na ca 20 frustrerende telefoontjes, van kastje naar de muur en als oplichter behandeld. Maar ik heb mijn gelijk gekregen.

Het is gewoon erg slecht geregeld met verschillende afdelingen die niets met elkaar kunnen, vreselijk. 

Badge +19

En wat heeft dat gedoe opgeleverd?

Badge

Voldoening 

Badge +19

Nouja dat is dan in ieder geval nog iets.

Badge

En gratis spotify, waar het me om te doen was

 

Badge +19

Dat dacht ik wel. Het moest natuurlijk weer gratis. Nou geniet er maar van. De andere klanten betalen het wel voor je.

Badge

Hahaha joepie, natuurlijk ging het daarom, zo was het afgesproken, maar niet nagekomen. 

@San77 : Weet jij al meer?

Hoi Erwin, vanmorgen is hier een monteur geweest.. zou van alles meenemen maar was niet aan hem doorgegeven! Zou graag dat afdeling outbound mij terug belt en het liefst nog Karzan zelf! Baal enorm dat jullie je afspraken niet nakomen.. 

Ik heb iets meer info nodig. Wat zou die monteur meenemen dan?

 

de nieuwste televisie kastjes en superwifi punten.. voel me best belazerd, contract afgesloten voor een jaar en jullie doen niks meer!