Beantwoord

Geen diensten

  • 20 August 2020
  • 8 reacties
  • 65 keer bekeken

Op de experia v10 branden internet lampje rood en service lampje oranje heb geen internet.

Op glasvezel is alles groen

Ik heb alle stappen doorlopen wat kpn aangeeft met resetten en stekkers uit en in doen met de bijbehorende minuten

icon

Beste antwoord door Anijo 24 August 2020, 14:36

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Anijo en welkom op het forum. Speelt dit nog steeds, of heb je inmiddels via een andere weg een oplossing gevonden?

Mocht je nog steeds geen internet hebben, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en de naam en geboortedatum van de contractant? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik aan de slag. 

Gedaan.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt, ook bedankt voor het contact zojuist. Zoals afgesproken laten we de monteursafspraak die ingepland is morgen doorgaan en wacht ik de bevindingen van jou en de monteur af! 

Sanne jij ook bedankt voor het telefoontje laat

 

je morgen weten hoe het gegaan is

Tot nu toe geen monteur geweest ben om 10.00 gebeld dat deze tussen 10.00 en 12.00 uur zou komen niets gezien.

Kan geen Tel nr vinden om te bellen hierover.

Nr wat mij gebeld heeft krijg ik een bandje te horen dat ik gebeld ben en er niemand opnam ???

Monteur is geweest lag niet aan modem en glasbezelkastje

ligt ws in de verdeelkast probleem is nog niet opgelost.

Probleem.is opgelost lag in het verdeelstation

Heeft er een nieuwe poort ingevoerd kosten €0

 

Reputatie 7
Badge +17

Oh super! Fijn dat het opgelost is en dat er geen kosten zijn gekomen. :smile: Via deze pagina kun je een vergoeding aanvragen voor de periode waarin je geen diensten had. Bedankt voor de terugkoppelingen, top om te weten dat het goed afgelopen is. :slight_smile:

Reageer