Beantwoord

Geen diensten, lampjes op Experia Box knipperen

  • 1 February 2022
  • 8 reacties
  • 43 keer bekeken

Helaas loop ik tegen hetzelfde probleem aan. Kom thuis en TV doet het niet. Zie bij de modem alle lampjes af en aan knipperen, modem gereset werkt niet, uitgezet en aangezet werkt niet. Vrees dat mijn modem ook naar de eeuwige modem velden is verhuisd. 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 1 February 2022, 19:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @SuusN84 ,

Welk modem heb je?En glas of koper?

Hoi Martijn,

 

En Experia box V8. Volgens mij precies hetzelfde als Tinia. Precies zelfde probleem

Koper volgens mij.

Groetjes Suzanne

 

Die is dood…

Dan kan je het beste 0800-0402 bellen en zeggen dat alle lampjes branden en dat hij volgens het forum kapot is!

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Reputatie 7
Badge +17

Hi @SuusN84! Ik zie dat via het klantnummer in je profiel dat er een nieuw modem is gestuurd. Laat je nog even weten of het daarmee is opgelost? :slight_smile:

Hi Bram,

 

Het is gelukt hoor, ik heb weer internet en tv. Fijn dat het zo snel geregeld is! 

Nu nog kijken hoe ik de modem veilig aan de muur kan bevestigen want de oude muurbeugel past niet :grin:

Groeten, Suzanne

Er zit als goed is een muurbeugel bij de nieuwe,Gewoon even schroefjes een beetje los daarna de huidige eraf tillen en dan de nieuwe erop en schroefjes weer vast!

Lukt vast wel!

Reputatie 7
Badge +12

Hi Bram,

 

Het is gelukt hoor, ik heb weer internet en tv. Fijn dat het zo snel geregeld is! 

Nu nog kijken hoe ik de modem veilig aan de muur kan bevestigen want de oude muurbeugel past niet :grin:

Groeten, Suzanne

Vanaf de V8 hebben alle modems de schroeven op dezelfde afstand. Dus zoals @martijn197108 zegt even de oude los schroeven en in de doos zit altijd goed verstopt een wand beugel. Je kan dezelfde schroeven en gaten hergebruiken. Fijne avond!