Geen diensten na overstap op glasvezel

  • 29 January 2022
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Hier hetzelfde,  woensdag  26 jan de glasvezelkabel tot in de meterkast aangesloten op de pon of nt kastje, beide groene lampjes , de power en conection branden groen. Donderdag  27 jan. het nieuwe modem v12 geïnstalleerd en binnen 2 minuten en met een goede verbinding , de wachtworden overgenomen, op mijn modem 2 goede verbindingen en 2 excellente verbindingen. 

Vrijdag 28 jan. zou het nieuwe abonnement,  Huzzel 200 Mb glasvezel ingaan. Maar helaas geen verbindingen,  geen internet,  geen tv,  geen digitenne . Storingsdienst 2 uur aan de telefoon gehad, kabels eruit en erin, modum en pon uit en aan, modem restten, maar helaas.

Wel een gedachte van een verkeerde kruising in de centrale of administratieve fout. Voor de zekerheid voor  zaterdagmorgen om 8 uur een monteur aan huis.

De monteur heeft het pon of nt kastje gereset en  het contectionlampje bleef groen branden, maar het modem weigerde. Uitgebreide communicatie met de collega's,  kastje vervangen,  maar helaas, het groene lampje op de pon bleef knipperen.  Volgens de collega bleek het pon niet administratief meegenomen te zijn. Helaas de collega's op kantoor werken niet in het weekeinde en er moet tot dinsdag gewacht worden omdit te kunnen verwerken. Pas in de loop van de dag wordt pas de opdrachtmail verwerkt.

Van vrijdag t/m maandag geen tv en internet !        Maar misschien dinsdag ?

Eigenlijk heel verbaasd dat niemand vrijdag heeft gecheckt of de mutaties correct zijn verwerkt? 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons Forum @Ben160! Wat rot dat aansluiten op glasvezel niet goed is gegaan. Ik heb meteen even meegekeken en zie dat er een ticket open staat. Meer inzicht dan hetgeen je al weet heb ik helaas niet. We wachten het ticket af. Ik hoop dat je dinsdag weer voorzien bent van een goedwerkende internetverbinding. Alle 06-nummers zijn voorzien van een 100GB bundel. Ik ga er vanuit dat dit voldoende is om het weekend door te komen. Maar schroom niet om te vragen mocht dit niet zo zijn.