Beantwoord

Geen diensten sinds start abonnement in maart, nog niet opgelost, hoor niets

  • 11 April 2024
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Op 8 maart is mijn contract bij kpn voor glasvezel tv/internet ingegaan. Alles netjes aangesloten, brand er een storingslampje. Ik wordt nu al een maand van het kastje naar de muur gestuurd, terugbel afspraken worden niet nagekomen. Volgens de servicemonteurs die bij mij geweest zijn ligt het aan een "port" bij mij in de buurt, er schijnt e.e.a. niet goed aangesloten te zijn, eerst zou er gegraven moeten worden voor ze bij mij de boel kunnen fixen (ook verkeerd aangesloten). Ik zou deze week wat horen. Ook klachtenformulier ingevuld, nog niks van gehoord. Als in morgen (12 april niet gebeld wordt, dan bel ik morgen na mijn werk om de boel op te zeggen. Mijn geduld is op, het gezeik heeft me 3 vrije dagen gekost. Dus morgen geen contact, dan ga ik lekker terug naar Ziggo. Het is te triest voor woorden. 

 

icon

Beste antwoord door Nick83 11 April 2024, 17:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U heeft nu dus geen internet? 

Interdaad.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Oscar77, bedankt voor jouw bericht en welkom ook hier op onze Community, al is de aanleiding natuurlijk helemaal niet fraai. 

Afgaande op je beschrijving verdient dit alles behalve de schoonheidsprijs en ik snap heel goed dat je graag wilt weten waar je nu aan toe bent.

Waar ik in eerste instantie vooral benieuwd naar ben, is of je hier inmiddels nog over bent gebeld?

Reageer