Beantwoord

Geen diensten, vergoeding mogelijk alvast?

  • 23 July 2020
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Goedendag, sinds afgelopen donderdagmiddag zitten wij thuis zonder vaste telefoon en zonder internet (wij nemen bij KPN geen tv af). Dit is dus al een week! In deze periode waarin de werkgever van je vraagt om thuis te werken, is dit dus niet mogelijk. Na een paar keer bellen met de klantenservice werd gezegd dat men een tegoedkoming in Data kon geven als wij een KPN mobiel hadden gehad. In ons gezin heeft niemand dat, dus we staan nog steeds met lege handen. Is er nu geen andere compensatie nu al te krijgen, zodat er toch thuis gewerkt kan worden? De vergoeding die we kunnen ontvangen nadat de storing is opgelost kan de overschrijding van de Data-limieten niet compenseren….

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 23 July 2020, 19:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Goedendag, sinds afgelopen donderdagmiddag zitten wij thuis zonder vaste telefoon en zonder internet (wij nemen bij KPN geen tv af). Dit is dus al een week! In deze periode waarin de werkgever van je vraagt om thuis te werken, is dit dus niet mogelijk. Na een paar keer bellen met de klantenservice werd gezegd dat men een tegoedkoming in Data kon geven als wij een KPN mobiel hadden gehad. In ons gezin heeft niemand dat, dus we staan nog steeds met lege handen. Is er nu geen andere compensatie nu al te krijgen, zodat er toch thuis gewerkt kan worden? De vergoeding die we kunnen ontvangen nadat de storing is opgelost kan de overschrijding van de Data-limieten niet compenseren….

Vreemd, wat heeft mobiele telefoon te maken met vast internet. Maar het lijkt me zinloos om lang tijd te besteden aan de kosten. Wat je eventueel terugkrijgt zijn een paar euro’s abonnementskosten. In particuliere abonnementen is geen minimale up time genoemd, dus kan je ook niets anders vorderen.

Dit is trouwens een TV forum. Je vraag lijkt me meer thuis in het Internet forum. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb ook wel eens een 50 gb data bundel gekregen omdat ik geen internet had. Jaren geleden. Kon toen op mn telefoon een hotspot maken en zo hadden we toch nog internet. Dus dat heeft het er mee te maken.

Maar ... als je mobiel bij een ander zit, dan kan KPN dat niet doen natuurlijk.

En je moet het niet zien als compensatie. Het is gewoon een stukje service. 

Reputatie 7

Hallo Jetbar, welkom op het forum! Wat naar dat je zonder diensten zit. Is al wel duidelijk wat het probleem is en wanneer dit (ongeveer) opgelost gaat zijn? Zo niet, vul je forumprofiel in dan kan ik dit nakijken.

Als je zonder diensten zit dan kunnen we, als je inderdaad ook een (of meerdere) mobiele abonnementen bij ons hebt, deze voorzien van een gratis databundel. Dit zodat je de telefoon dan als hotspot kunt gebruiken, zoals Nick al benoemt, Dit is een stukje service en geen onderdeel van compensatie. Wat dat betreft kunnen we, als de storing verholpen is, je abonnementskosten voor de periode dat je zonder diensten hebt gezeten vergoeden.Â