Beantwoord

Geen factuur meer in de mail bij 1 abonnement

  • 11 February 2021
  • 6 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik kreeg altijd trouw een mail met de factuur. Plotseling krijg ik van 1 abonnement wel een factuur en een andere niet. Deze maand geen factuur. Ze zitten niet in de spam en het adres is goed ingevuld in mijn KPN. Ik heb daar niets in aangepast.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 21 February 2021, 19:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Yedac! Goed dat je aan de bel trekt, want je hoort nog steeds elke maand een factuur te ontvangen…. Mag ik met je meekijken? Ik kan dat doen, op basis van een aantal klantgegevens. Ik wil je vragen om in je profiel de volgende gegevens in te vullen:

  • Klantnummer van het abonnement waar je nu geen facturen meer van ontvangt
  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum contractant
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
    Dit kun je vermelden in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’

Jouw gegevens zijn alleen zichtbaar voor jezelf en voor de KPN Moderators. Geef je hier een seintje als je het profiel ingevuld hebt? Dan kijk ik met je mee!

Gegevens aangevuld. De laatste 3 cijfers van de bankrekening kan ik nergens kwijt. Het gaat om 2x een mobiele factuur. In de maand februari hebben we ze beide wel weer ontvangen.

Reputatie 7
Badge +16

Dank je wel! 

 

  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
    Dit kun je vermelden in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’

 

:wink:
Onder het klantnummer wat je nu ingevuld hebt in je profiel, vind ik maar 1 factuur van 1 mobiel nummer terug: ik heb een kopie factuur van de maand januari 2021 toegezonden. Van welk ander klantnummer of mobiel nummer mis jij nu de factuur? Vermeld je die gegevens ook nog in het profiel?

Tip, wellicht dat je hier nog niet van op de hoogte bent, als de mobiele abonnementen gekoppeld zijn aan MijnKPN, kun je de facturen tot 12 maanden daar ook in terug vinden.

Ik weet dat ik de facturen terug kan vinden maar ik begrijp niet waarom ik niet standaard elke maand een mail krijg met de facturen. De ene keer gewoon wel en dan weer niet.

Reputatie 7
Badge +16

De facturen worden wel elke maand automatisch verzonden… Ik heb bij deze jouw e-mailadres opnieuw bevestigd in ons systeem en wil je vragen om het voor de komende periode in de gaten te houden of de facturen via MijnKPN te bekijken.

Dankjewel.