Vraag

Geen gegevens bij bestelstatus?

  • 4 January 2021
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

Op 06 januari aanstaande zou mijn internet en tv aansluiting bij KPN actief zijn, echter bij de bestelstatus vind ik hier geen bevestiging van. Een bevestigingsmail of brief heb ik hierover ook nog niet ontvangen, maar ik vermoed dat dit door de feestdagen verlaat is. Het pakket heb ik wel al geruime tijd in huis. 

Aangezien ik een studerende dochter heb die niet zonder wifi kan maak ik mij hier toch wel enigszins zorgen over. Iemand die mij kan geruststellen hierover? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Als u het pakket in huis heeft kunt u het in principe nu al aansluiten en zou de aansluiting op 6/1 geactiveerd moeten worden. U heeft het pakket opgestuurd gekregen dus in het KPN systeem moet geregistreerd staan dat u een aansluiting krijgt.

 

Ik denk gewoon even hardop maar dat zou goed moeten zijn, het is overigens wel apart dat u geen bevestiging heeft ontvangen via de mail. Kunt u al wel in MijnKPN? Daar zou u via Producten → Thuis → Persoons- en betaalgegevens de startdatum van uw contract moeten zien.

Hai Maurice,

Dank je wel voor de snelle reactie! 

Heb idd een account aangemaakt op MijnKPN  , maar ook daar staat niets qua abonnement. 

Anders misschien morgen toch maar even bellen want vrees dat hier iets fout gaat.

 

In ieder geval enorm bedankt voor alle genomen moeite! 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @xxEllenxx Nog even uit nieuwsgierigheid: hoe is het afgelopen? Werkt alles inmiddels zoals het moet?