Beantwoord

Geen installatiepakket ontvangen na bestelling

  • 1 March 2022
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Hoi, 

 

Ik ben 28-02 overgegaan naar kpn. Ik heb vrijdag 25-02 gebeld over min installatiepakket. Aan te telefoon krijg ik steeds een wisselend andwoord. De ene keer is mijn pakket wel al onderweg en de andere toch niet. 

Ook kunnen zij mij aan de telefoon geen indicatie geven wanneer het pakket verwacht wordt. 
 

Ik ben naar een kpn winkel doorgestuurd. Want zij zouden die pakketten wel hebben. Blijkt ook toch niet zo te zijn. 
 

Ik zou gewoon graag mijn installatie pakket willen! 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 3 March 2022, 15:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Yash95, welkom op het KPN forum!

Het installatiepakket ontvang je uiterlijk 3 dagen voor de startdatum van jouw abonnement.

Maar begrijp ik het goed dat jouw abonnement op 28 februari actief is geworden? En dat je nu nog steeds wacht op een installatiepakket? Ik ga kijken of ik je kan helpen.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?