Beantwoord

Geen internet

  • 22 March 2020
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Badge

Al enige tijd (weken (ik denk zelfs langer)) heb ik constant wegvallend internet. En als ik dit via kpn wil melden, moet ik een Wi-Fi test doen... wat dus erg lastig gaat als je geen Wi-Fi hebt. En dat is de enige "oplossing" die ik kan vinden. Ik heb ook nergensĀ een telfoonnummer of wat dan ook kunnen vinden. Maar ik zit nog steeds erg vaak zonder internet thuis en zonder enige mogelijkheid om kpn te bereiken, maar betaal wel braaf elke maand mijn tv, internet en mobiel bij kpn.... en mijn mobiele data blijft maar oplopen omdat ik daar bijna alles mee moet doen omdat ik vaak geen Wi-Fi heb.

Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door Joep1965 22 March 2020, 20:37

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +19

We gaan proberen u te helpen want een monteur gaat er voorlopig niet komen. Heeft u glasvezel of koper? Welke modem heeft u? Werkt het bekabeld wel goed? Heeft u tv van kpn en zoja werkt dat wel goed?

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @mlvanAalstVos,Ā  welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

We helpen je graag verder met WiFi, het blijft soms een hardnekkig probleem omdat het zo beĆÆnvloedbaar is door omgevingsfactoren zoals andere apparaten en ook isolatie van het huis. Hierboven stelt Joep al een paar hele nuttige vragen waar we graag antwoord op zouden willen krijgen! Wat mij opvalt is dat je aangeeft dat je helemaal geen WiFiĀ hebt. Je hebt dus op geen enkel moment WiFi, dus kan je de testen / tool niet uitvoeren? Want dan neig ik al snel naar je Experia Box (modem).Ā 

Kan je antwoord geven op bovenstaande vragen en jeĀ Forum profielĀ aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan gaan we ons best doen om je hiermee te helpen!

Reputatie 7
Badge +21

@mlvanAalstVos, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?

Reageer