Beantwoord

Geen internet

  • 24 March 2020
  • 18 reacties
  • 141 keer bekeken

Badge

Ik heb sinds gister avond geen internet 

Het lampje brand ook biet op de experia box v10

Ik heb alles al een paar x ge reset 

En alle kabels zijn gewoon goed aangesloten 

Ik kan nu geen monteur laten komen door de veiligheids regels met betrekking tot het corona virus 

 

Wat moet ik nu doen 

 

(Met de box naar een KPN winkel?) 

icon

Beste antwoord door Jonker88 25 March 2020, 13:29

Bekijk origineel

18 reacties

Badge +19

Brandt er geen enkel lampje op de experiabox?

Badge

Ja de power en de wireless zijn gewoon groen

 

Badge +19

Heeft u de kabel tussen het modem en het isra punt gecontroleerd?

Reputatie 7

Met de box naar de winkel heeft in ieder geval geen zin.

Ik hoop dat er op korte termijn een KPN moderator zal reageren om je hierbij te helpen.

 

Badge

Die zit goed heb er zelfs een nieuwe in gedaan 

(Had er nog 3 legen ) 

Nu moet ik zegen dat de lampjes van  DSL L1 & L2  niet branden ?

Reputatie 7

Maar DSL, L1 en L2 hebben toch ook helemaal geen lampjes? :thinking:

Badge

Op de achterkant toch zou graag een foto sturen maar de 4g is hier niet zo heel goed 

Badge +19

@wjb Ja die branden wel. Althans bij mij in ieder geval 1

 

Badge +19

Maar het lijkt er op dat er dus geen signaal is. Of wachten op een medewerker of bellen met de klantenservice.  0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die u aan de lijn krijgt zegt je ik wil een medewerker spreken. 

Reputatie 7

@wjb Ja die branden wel. Althans bij mij in ieder geval 1

Ik heb die V10 al zo lang niet meer in gebruik dat ik niet eens meer weet hoe die er uit ziet. :relaxed:

De L1 en L2 poorten hebben inderdaad lampjes maar de DSL poort niet ... toch? :thinking:

Badge

De storing zit verderop

En die wordt na gekeken door een monteur 

Er hoeft hier niemand voor naar binnen 

 

 

Badge +19

Bij de DSL poort zitten de lampjes l1 en l2. Zo ver ik weet branden ze beide als er sprake is van pair bonding.

Badge +19

@Jonker88 fijn dat het probleem bekend is.

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Jonker88, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Fijn dat inmiddels de oorzaak bekend is. Is het probleem inmiddels ook al opgelost voor jou en eventuele buren? Of moet er nog meer gebeuren? Soms helpt het na een storing als je de Experia Box nog even stroomloos maakt en opnieuw opstart.

Ik hoor graag of ik hier nog bij kan helpen! Wil je dan ook jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

Badge

Nee nog niet morgen gaat er een monteur tussen 10 en 12  naar het plaatselijke (verdeel)kastje 

Mijn dichte buren zitten bij de concurrent 

Was al even langs geweest om te vragen of ik de enige was met problemen

Reputatie 7

Dank voor de terugkoppeling, @Jonker88. Vandaag komt de monteur het probleem buitenaf verhelpen. Dat is goed nieuws. Houd je ons hier op de hoogte? Hopelijk heb je binnen no time weer verbinding. Dat is wel aangenaam, vooral nu naar buitengaan niet meer zo vanzelfsprekend is.  

Badge

De monteur (rob) heeft het probleem  opgelost er zat ergens een knik in de kabel

Rob = top. Fijn dat het nu werkt! Mocht er onverhoopt in de toekomst iets misgaan kun je bij ons aankloppen.

Reageer