Beantwoord

geen internet

  • 29 July 2020
  • 12 reacties
  • 70 keer bekeken

heb vandaag modem geïnstalleerd, krijg geen wifi. geeft aan, verbonden maar geen ethernet

icon

Beste antwoord door Joep1965 30 July 2020, 08:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

Branden alle lampjes op het modem? Heb je glasvezel of koper?

Dag Joep. Er Branden 3 lampjes op het modem, waarvan er 1 knippert.

Power en wifi brand, internet knippert.

 

Badge +19

Welk modem modem heb je? En ook bekabeld wekt het niet? Is het een nieuwe aansluiting en heb je bericht gehad dat de verbinding is opgeleverd?

Aansluiting is koper

Modem kpn box 12

Hallo @ReneTillmans Interieurbouw , nieuwe klant begrijp ik, welkom, wanneer zou internet actief zijn volgens de brief of mail?

Dag Jan.gister om 10.00 uur

Badge +19

Ga er maar van uit dat er ergens tussen de centrale en je modem iets fout gaat. Bel de klantenservice 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken.  Hier kan je zelf niks mee.

Ga ik doen,dankje

Hallo @ReneTillmans Interieurbouw , wat ook vaak helpt de modem even een fabrieksreset geven zodat alle (klant)gegevens opnieuw geladen worden.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ReneTillmans Interieurbouw, niet zo handig dat het allemaal nog niet werkt!

Wat is er uit het gesprek met de telefonische klantenservice gekomen? Is duidelijk waar het mis gaat en is er bijvoorbeeld een afspraak met een monteur ingepland om alles aan de praat te krijgen? 

Als je graag wil dat ik even met je mee kijk, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!