Beantwoord

Geen internet

  • 19 July 2021
  • 4 reacties
  • 54 keer bekeken




Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 19 July 2021, 20:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Marifoon8 ,

Ten eerste haal je adres weg!en ten tweede welke experia box heeft u?en kunt u een foto van het glasvezel kastje en van de experiabox maken?

 

@Marifoon8 Het is niet verstandig om hier uw mobiele tel.nummer en adreste plaatsen ! Dit kunt u nog aanpassen d.m.v. het klikken op de 3 groene streepjes rechtsonderin.

Als u aangeeft wat u precies aan problemen ervaart met internet kunnen we u hier wel mee helpen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Marifoon8, welkom op ons forum!
Er is geloof ik iets niet helemaal goed gegaan, je bericht is nu helemaal leeg.
Ik begreep dat helemaal niets werkt op dit moment!

De snelste manier om hierover met ons in contact te komen is hierover even met ons te bellen via 0800-0402 of te chatten via www.kpn.com/service
Als je wilt kan ik natuurlijk ook even meekijken maar dat gaat waarschijnlijk wat langzamer.

Mocht je daar toch voor kiezen, kun je dan toelichten wat voor problemen je precies ervaart, hoe alles aangesloten zit en hoe alle lampjes branden? Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?
Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!