Beantwoord

Geen internet buitenland via KPN Mobiel in Georgie

  • 26 December 2019
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

haai. ook ik heb alles aan staan maar kan geen intenet krijgen in het buitenland. is er in mijn telefoon dan iets verkeerd?

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 December 2019, 17:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Michel, welkom op het forum. 

Ik denk graag met je mee. Heb je roaming ook aanstaan in je toestel? Mag ik vragen in welk land je nu bent en via welk netwerk je nu probeert te verbinden? 

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook je 06-nummer ergens vermelden. Dan kan ik ook kijken of alles bij ons goed staat. 

 

Hi Alex,

roaming staat gewoon aan.

ik zit momenteel in Georgie, reis vaak via minsk en turkye,

mijn nr is 0638190393

graag hoor ik van je.

 

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, nog even de vraag over het netwerk. Met welk netwerk ben je nu verbonden? In Georgie hebben wij overeenkomsten met onderstaande netwerken. Zou je deze willen proberen? Je kunt ze handmatig selecteren. Welk toestel heb je? Dan kan je ik je stap voor stap uitleggen waar je dit kunt doen. 

Magticom 
Silknet 
Veon Georgia 
 

ik zit op het silknet. zelf heb ik een samsung S9plus

Reputatie 7
Badge +24

Ik neem aan dat Silknet niet werkt? Wat als je 1 van de andere 3 selecteert? Veon of Magnitom.