Geen internet doordat buren de kabel hebben doorgesneden tijdens renovatie

  • 31 March 2024
  • 11 reacties
  • 209 keer bekeken

Hallo, ik heb sinds mei 2023 een probleem met internet. De eerste maand had ik goed internet, daarna waren mijn buren mijn appartement aan het renoveren, en sindsdien heb ik geen internet meer. Het bleek dat ze de kabel hadden beschadigd. KPN is hier 5 keer over geïnformeerd. KPN deed er niets aan, ze wisten heel goed dat de buren schuld hadden. Is er een manier waarop ik mijn geld terug kan krijgen? het contract eindigt over een maand.


11 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Het forum kan je hiermee niet helpen @Patryk1997 
Je kunt beter Facebook of X proberen
Of Dinsdag na 08:00 uur bellen 0800 0402 

Het forum kan je hiermee niet helpen @Patryk1997 
Je kunt beter Facebook of X proberen
Of Dinsdag na 08:00 uur bellen 0800 0402 

Voor storingen en geen diensten is KPN 24/7 bereikbaar @huistijger 

Reputatie 7
Badge +21

Je hebt wel gelijk maar ik kan een storing van af mei 2023 geen dringende storing meer noemen.N.N.

Reputatie 7
Badge +21

dubbel, sorry

Reputatie 7
Badge +24

daarna waren mijn buren mijn appartement aan het renoveren

Waarom renoveren de buren uw appartement? 

Reputatie 7
Badge +7

daarna waren mijn buren mijn appartement aan het renoveren

Waarom renoveren de buren uw appartement? 

Heb ook geprobeerd om mijn buren in mijn appartement aan het werk te krijgen, maar helaas ……. niet gelukt ☹️ 😄

Sorry. ze waren hun appartement aan het renoveren en beschadigden de installaties in hun appartement

Sorry. ze waren hun appartement aan het renoveren en beschadigden de installaties in hun appartement

Heb je nu nog steeds geen internet en bijbehorende diensten @Patryk1997 en hoe lang al niet?

 

Reputatie 7
Badge +7

Sorry. ze waren hun appartement aan het renoveren en beschadigden de installaties in hun appartement

Heb je nu nog steeds geen internet en bijbehorende diensten @Patryk1997 en hoe lang al niet?

 

Weet je zeker dat door het werk bij de buren jouw installatie schade heeft opgelopen? Dat kan natuurlijk maar je moet het zeker weten. De buren zijn in dat geval verantwoordelijk voor herstel.

Reputatie 7
Badge +24

Wat zei de monteur erover?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Patryk1997, uit jouw verhaal begrijp ik dat je al bijna een jaar problemen hebt met het internet? Je geeft aan dat er al meerdere malen is gebeld met KPN, is er ook al eens een monteur bij jou langs gekomen? Wat is daar dan uitgekomen. Zou je iets meer informatie kunnen geven over deze bijzonder vervelende situatie? 

Reageer