Beantwoord

Geen internet en tv meer sinds gisteren: servicelampje brandt rood

  • 16 October 2021
  • 26 reacties
  • 168 keer bekeken

Reputatie 1

Gisteren viel onze internetverbinding ineens uit. Al diverse zaken geprobeerd. Herstel knop, resetten, kabels controleren en uitwisselen. Alles zonder resultaat. Alleen het power en wireless lampje zijn aan. Zo nu en dan gaat het service lampje branden na een zoveelste reset. 

 

Heeft iemand nog suggesties. Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Diepvries46 19 October 2021, 19:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Gisteren viel onze internetverbinding ineens uit. Al diverse zaken geprobeerd. Herstel knop, resetten, kabels controleren en uitwisselen. Alles zonder resultaat. Alleen het power en wireless lampje zijn aan. Zo nu en dan gaat het service lampje branden na een zoveelste reset. 

 

Heeft iemand nog suggesties. Alvast bedankt.

Heb je glasvezel of koper?

Reputatie 1

Ter aanvulling nog even een foto.

 

Reputatie 1

Gisteren viel onze internetverbinding ineens uit. Al diverse zaken geprobeerd. Herstel knop, resetten, kabels controleren en uitwisselen. Alles zonder resultaat. Alleen het power en wireless lampje zijn aan. Zo nu en dan gaat het service lampje branden na een zoveelste reset. 

 

Heeft iemand nog suggesties. Alvast bedankt.

Heb je glasvezel of koper?

Ik heb nog een koper verbinding.

Gisteren viel onze internetverbinding ineens uit. Al diverse zaken geprobeerd. Herstel knop, resetten, kabels controleren en uitwisselen. Alles zonder resultaat. Alleen het power en wireless lampje zijn aan. Zo nu en dan gaat het service lampje branden na een zoveelste reset. 

 

Heeft iemand nog suggesties. Alvast bedankt.

Heb je glasvezel of koper?

Ik heb nog een koper verbinding.

Probeer eens een ander DSL snoer

Ter aanvulling nog even een foto.

 

Zo reageert de V10 ook zonder enige koper of glasvezel verbinding

Reputatie 1

Gisteren viel onze internetverbinding ineens uit. Al diverse zaken geprobeerd. Herstel knop, resetten, kabels controleren en uitwisselen. Alles zonder resultaat. Alleen het power en wireless lampje zijn aan. Zo nu en dan gaat het service lampje branden na een zoveelste reset. 

 

Heeft iemand nog suggesties. Alvast bedankt.

Heb je glasvezel of koper?

Ik heb nog een koper verbinding.

Probeer eens een ander DSL snoer

Heb ik inderdaad ook al geprobeerd.  Nog geen resultaat helaas. 

Brand of knippert L1 of L2 wel aan de zijkant?

Reputatie 1

Nee die doen allebei niks.

Kan je misschien een foto van het isra punt maken?(telefoon wandcontactdoos).Weet je of er misschien graafwerkzaamheden zijn?

Reputatie 1

Zeker. Die is vorig jaar vervangen door de KPN monteur.

 

Misschien de rechter aansluiting proberen?(grijze)

Reputatie 1

Misschien de rechter aansluiting proberen?(grijze)

Inderdaad ook geprobeerd. Ook helaas zonder resultaat.

Misschien de rechter aansluiting proberen?(grijze)

Inderdaad ook geprobeerd. Ook helaas zonder resultaat.

Hmm,

Nog twee vragen;

 

1: zijn er graafwerkzaamheden?

 

2: heb je al gekeken of er een storing in de buurt is?

Heb je misschien ook nog een andere Experia box om te testen?

Reputatie 1

Dank voor al je inzet en ideeën op de zaterdagmorgen hoor. Echt top.

 

Niet dat ik weet. Ik heb opgevraagd via het storing deel van de KPN website en daar gaven ze aan dat er niks bekend was.

ik heb helaas geen extra modem liggen. Familie en buren hebben allemaal Ziggo.

 

 

 

 

Ok,Ik zie dat @Marcia_  dit gesprek heeft gelezen.Ik werk niet bij KPN en heb dus ook minder mogelijkheden.Misschien kan zij dit even uitzoeken.

Dank voor al je inzet en ideeën op de zaterdagmorgen hoor. Echt top.

 

Niet dat ik weet. Ik heb opgevraagd via het storing deel van de KPN website en daar gaven ze aan dat er niks bekend was.

ik heb helaas geen extra modem liggen. Familie en buren hebben allemaal Ziggo.

 

 

 

 

Heb je wel gereset tot het power lampje rood ging branden?(laatste idee)

Reputatie 1

Ja heb ik inderdaad ook gedaan. 

 

Super thanks voor al je hulp al. Ik hoop dat kpn me verder kan helpen dan. 

Je zou ook nog 0800-0402 kunnen bellen.Bellen is sneller zegt men!

Reputatie 1

Thanks. Ga ik zeker even doen.

 

Nogmaals dank.

Ok,laat maar weten of het lukt.

Reputatie 7
Badge +17

Goedemorgen @martijn197108 en welkom @Diepvries46. Goed bezig hier:blush:. Hopelijk kom je eruit met onze klantenservice @Diepvries46

Reputatie 1

Goedemorgen Lisa,

 

Dank. Ik ben helaas nu aan het werk. Vanmiddag even bellen met klantenservice. Komt vast wel weer goed allemaal.

Reputatie 1

Nog even terug komen op de storing.

 

Kpn monteur is geweest. Thuis was er niks aan de hand. Schijnbaar heeft er vrijdag een monteur handelingen in de wijk centrale verricht en daarmee onze verbinding verbroken. De monteur van KPN heeft dit probleem snel verholpen en wij zijn weer online. 

 

Grote complimenten weer aan zowel kpn helpdesk als aan de monteur. Meteen na het weekend een monteur met kennis van zaken ter plaatse. Wij zijn weer blije en tevreden klanten.

Nog even terug komen op de storing.

 

Kpn monteur is geweest. Thuis was er niks aan de hand. Schijnbaar heeft er vrijdag een monteur handelingen in de wijk centrale verricht en daarmee onze verbinding verbroken. De monteur van KPN heeft dit probleem snel verholpen en wij zijn weer online. 

 

Grote complimenten weer aan zowel kpn helpdesk als aan de monteur. Meteen na het weekend een monteur met kennis van zaken ter plaatse. Wij zijn weer blije en tevreden klanten.

Super!