geen internet en tv na interne verhuizing..

  • 1 February 2021
  • 5 reacties
  • 24 keer bekeken

Mijn internet en tv ligt er vanaf vandaag 12 dagen uit.

Om een heel lang verhaal met een hoop belletjes en opgenomen vrije dagen wat korter te maken hier de korte uitleg.

Kpn netwerk 'voor het aanleggen van het glasvezel' ' wat nog steeds niet goed is aangesloten' had mij huisnummer toevoeging als 'II' in het systeem staan. Terwijl kpn de toevoeging als 2 in het systeem had staan.

Hierdoor liep alles langs elkaar heen.

Na meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad zou het in het systeem veranderd worden van 11 "2" naar 11 'II' 

Wat bleek achteraf is dat ze een verhuizing hebben doorgegeven waardoor vorige week vrijdag mijn internet en tv is afgesloten ivm de verhuizing.

Dit was niet terug te draaien en vandaag zou alles weer moeten werken. 

Ze hebben mij aangeraden de modem te resetten en dan zou alles weer naar behoren moeten werken

Maar nu na het resetten blijft het power lampje van mij modem rood branden en gebeurd er niks meer. Nu wou ik een monteur inschakelen via de mail die ik heb ontvangen omtrend de verhuizing in mij eigen huis en staat er dat dat 75 euro zou gaan kosten

Na 10 dagen zonder tv en internet, meerdere telefonische gesprekken ben ik wederom geen stap verder. 

Ik hoop dat dat ik via dit kanaal wat zou kunnen bereiken, want via telefonisch contact spreek je constant iemand anders en niemand weet van elkaar wat er besproken is.

Ik hoop via deze weg een gratis monteur toegestuurd te krijgen en een redelijke compensatie voor de afgelopen dagen ' vanaf 25 januari' en de komende dagen dat ik geen tv en internet heb. 

 

Met nogsteeds de vriendelijke groet 

Wouter.

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

.

.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Wouter H. Wat vervelend dat het op deze manier loopt. Zou je je profiel in kunnen vullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen om te zorgen dat je zo snel mogelijk weer internet hebt. 

Beste Bram, 

Afgelopen zaterdag is alles opgelost. 

Alsnog bedankt voor uw bericht 

Reputatie 7
Badge +17

Goed om dat te horen! In dat geval sluit ik het topic. :relaxed: