Vraag

Geen internet en tv sinds vanmiddag

  • 31 March 2021
  • 4 reacties
  • 23 keer bekeken

Hallo. Vandaag 31 maart hebben we vanaf vanmiddag geen internet, vaste telefoon of tv. Help.…

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Heidbuurt, helemaal geen diensten is natuurlijk niet zoals het hoort. Heb je inmiddels al contact gehad met de klantenservice? 
Mocht je nog geen contact gehad hebben via de telefoon, dan mag je ook hier jouw profiel invullen en mij een seintje geven. 

Vanmorgen vroeg 7.15 uur gebeld. Monteur zou langskomen bij ons thuis 12-14 uur. Ik op mijn werk regelen dat ik thuis kan zijn. Wat blijkt. Monteur is niet langs gekomen op thuisadres. 13.50 uur gaan onze lichtjes knipperen op de modem en blijkt de monteur in de wijk bezig zijn geweest. Nog gebeld met KPN, zij heeft met mij gewacht dat de tv het weer deed. Vaste telefoon en internet was ook weer paraat. Dus kort gezegd. Ik had niet thuis hoeven komen, is op afstand geregeld terwijl ik thuis moest zijn.....😬

Gelukkig alles doet het weer.....hoera!!🥳

Reputatie 7
Badge +19

Goed om te lezen dat alles weer werkt.