Vraag

Geen internet meer

  • 4 December 2020
  • 11 reacties
  • 64 keer bekeken

Hoi allemaal,

 

Ik zit met een probleem wat ik zelf niet kan oplossen.

Ik heb 3 dagen geleden KPN gebeld en een beter internet abonnement afgesloten van 50mbits naar 100mbits. (Klein zakelijk)

 

Maar KPN heeft dit ernstig verpest. Want op donderdag 3 december om 8:00 had ik geen internet en telefoon meer. Ik heb toen meteen gebeld en gevraagd wat er aan de hand was. KPN zei toen dat het die dag tussen 8:00 en 20:00 geregeld zou worden en mijn nieuwe abonnement in zou gaan.

 

Echter is het nu al vrijdag avond en heb ik nog steeds geen internet en telefoon. De kapperzaak die mijn baas heeft kan al 2 dagen niet normaal werken. Er is bijvoorbeeld geen Pin en ook geen telefoon om een reservering te maken.

KPN lost het maar niet op en ik heb ook al alles geprobeerd met het modem.

 

De service van KPN is zo slecht dat ik zelfs tot maandag moet wachten om "misschien" geholpen te worden.

Maar het probleem is dat KPN zelf ook niet goed weet wat er nou fout gaat.

 

Weet iemand waar dit aan kan liggen en wie ik kan bellen om dit op te lossen. De klantenservice van KPN kan en doet niks.

Ligt het misschien aan een te oude coax kabel? Of een verouderd PTT kastje (bijlage)?

Iemand die kan helpen??

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons Forum @Abelvg! Fijn dat je ons gevonden hebt. Zo te horen hebben jullie helemaal geen diensten sinds de omzetting naar sneller internet. Dat is bijzonder en zeker niet de bedoeling. Ik weet niet meteen wat er aan de hand is en kijk dus graag met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

BTW. Mocht je in de toekomst vragen hebben over jouw KleinZakelijk abonnement. We hebben een zakelijk Forum waar je vermoedelijk meer antwoorden vindt dan hier. In deze situatie maakt het niet uit en kijken wij graag met je mee. :hugging:

Reputatie 7
Badge +20

Kan je onze hulp nog gebruiken @Abelvg of is er inmiddels iets in gang gezet via onze zakelijke collega's?

Ik kan zeker nog hulp gebruiken. Er is nog niks opgeloste

Nu al sinds donderdag 8:00 geen normaal Internet of telefoon in de kapperzaak. Er is wel een nood oplossing gestuurd (een USB met 4g verbinding) maar dit is natuurlijk niks. Het levert namelijk maar 9mbits en telefoon doet het nog steeds niet

Ik vind de klantenservice echt belachelijk. Ik wordt niet geholpen en het bedrijf ook niet. Jullie doen niks terwijl het volledig jullie fout is.

Echt schandalig!

Ik wil dat het maandag ochtend gelijk wordt opgelost.

******

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +15

@Abelvg Ik heb de prive gegevens uit je reactie verwijdert, anders staan deze openbaar. 

Ik heb de gegevens er voor je bij gepakt, en ik zie dat er al een ticket loopt en dat er dus aan gewerkt wordt. De informatie die ik zie is dat de verbinding 08-12 weer online moet komen. Uiteraard had ik het liever direct voor je opgelost maar het is helaas geen geval van een druk op de knop, 

Meer mogelijkheden dan het opsturen van een direct online pakket heb ik helaas niet. Er bestaat niet iets als een noodpakket voor telefonie. 

Waarom pas 8-12 dan en niet maandag ochtend gelijk?

En met hoeveel zekerheid kan u zeggen dat het dinsdag om 8:00 opgelost is want ik ben er echt klaar mee met alles wat jullie beloven. Er loopt inmiddels ook al een zaak vanuit ons om de omzet van de kapper te dekken. 

Dit gaat echt flink duur voor jullie worden want dat is dus al do-vri-zaterdag. Al 3 dagen aan omzet van de kapperzaak misgelopen 

 

Badge +19

Kijk voor je kosten maakt van een rechtzaak nog even goed je contract door. Dan zal je zien dat er buiten de wettelijke regels geen compensatie is. 

Wordt al na gekeken en wij staan goed in ons recht bij een klein zakelijk pakket

 

Ik vraag mij vooral af waarom u kan garanderen dat het dinsdag is opgelost?

Is het probleem al bekend?

Wat gaan jullie maandag doen om het op te lossen?

 

Reputatie 7
Badge +15

@Abelvg Dit is de informatie die ik krijg vanuit onze technische afdeling. 

Op basis van de informatie die ik heb lijkt het er op dat er iets vastloopt in het systeem en dat het 08-12 zou moeten lukken om dit op te lossen. 

Zekerheid en 100% garantie kan ik helaas niet geven maar ook wij willen uiteraard dat het zo snel mogelijk opgelost wordt.