Vraag

Geen internet ondanks alles groen

  • 23 June 2023
  • 12 reacties
  • 112 keer bekeken

Beste leden,

Per vandaag was de overstap vanaf Tmobile glasvezel geregeld, dus ik met goede moed alles aangesloten. Helaas Internetlampje op de modem blijft groen knipperen. Toen het glasvezelkastje van Tmobile vervangen voor die van KPN helaas hetzelfde.

Klantenservice geeft aan dat ik het over 2 uur nogmaals moet proberen. Jullie nog tips?

Op het glasvezelkastje is alles groen en op de modem ook alleen knippert het internet statuslampje..


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hallo @Nathan90 als he van KPN een SMS of mail krijgt dat de lijn is opgeleverd en actief i.s moet het werken, eerder niet, maar de dag is nog niet om.

Als je na 16u00 nog geen actieve verbinding hebt even gratis bellen met 0800 0402.

Voor die tijd zou je de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom kunnen halen en daarna herstarten.

Succes.

 

Helaas, ook 24 uur later geen signaal.

Wederom contact gehad met klantenservice, alles doorlopen, nogmaals alles gereset. Probleem blijft besgaan

Tot overmaat van ramp kan er pas over 2(!) Weken een monteur langskomen, ik ben de wanhoop nabij..

Wat kan ik in de tussentijd nog proberen?...

Hallo @Nathan90 als de lijn van KPN nog niet actief is, is de lijn van TMobile nog wel actief, toch?

 

Nee was het maar zo.. ik heb zelfs tmobile nog gebeld of ze mijn oude abonnement nog een maand konden verlengen maar dat is niet mogelijk.

Helaas, ook 24 uur later geen signaal.

Wederom contact gehad met klantenservice, alles doorlopen, nogmaals alles gereset. Probleem blijft besgaan

Tot overmaat van ramp kan er pas over 2(!) Weken een monteur langskomen, ik ben de wanhoop nabij..

Wat kan ik in de tussentijd nog proberen?...

Hallo @Nathan90 gewoon nog een keer bellen met als reden geen internetdiensten, voor storingen 24/7 bereikbaar via 0800 0402.

Dit is onaanvaardbaar, want KPN heeft wèl aan TMobile doorgegeven dat de lijn geactiveerd is, want daarna sluit TMobile je pas af zo is de theorie.

Succes.

 

Ik zal morgen nog eens bellen. Heb zaterdag nog contact gehad met de klantenservice, wederom alles doorlopen. Ik heb echt sterk het vermoeden dat het signaal vanaf KPN niet wordt verzonden of dat er een bepaalde mismatch is? Kan ik nog vragen om een nieuwe modem?

Ik zal morgen nog eens bellen. Heb zaterdag nog contact gehad met de klantenservice, wederom alles doorlopen. Ik heb echt sterk het vermoeden dat het signaal vanaf KPN niet wordt verzonden of dat er een bepaalde mismatch is? Kan ik nog vragen om een nieuwe modem?

Hallo @Nathan90 een ander modem vragen is zinloos, zolang er geen verbinding is, is een ander modem zinloos.

Oke.. vanuit hier is verder niets mogekijk? Ik zie wel eens dat er een mobteur wordt ingeschakeld vanuit dit forum? De afspraak staat nu voor 5 juli maar vind ik echt zó lang duren...

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Nathan90, welkom hier. 

Wat gek dat alle lampjes groen branden. Mag ik even meekijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Hey Alex,

 

Zojuist het meeste ingevuld. kun je hier iets mee?

Reputatie 7
Badge +24

Ja, dankjewel. Ik zie dat er een monteur van ons op 5 juli ingepland staat. Die kan ik helaas ook niet vervroegen. Ik zie ook dat je een noodpakket van ons hebt, zit daar nog voldoende data bij om het te kunnen overbruggen? 

Balen.. de Mifi router komt hopelijk morgen. Zit als het goed is 100gb bij. Even kijken hoe lang dat meegaat