Beantwoord

Geen internet rood lampje op de experiabox

  • 16 October 2020
  • 9 reacties
  • 89 keer bekeken

Al de hele dag geen internet. Rood lampje op de Xperia v10 en KPN niet te bereiken hoe kan ik dit oplossen

icon

Beste antwoord door Debdan 16 October 2020, 19:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi @Debdan . Welkom op het forum.

Voor prio problemen raad ik je aan om 0800 0402 te bellen en in te spreken “Ik wil een medewerker spreken”

Ik wil je ook graag helpen maar houd er rekening mee dat het forum niet permanent bemand is.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Heb net na 1.5 uur in de wacht iemand bij kpn gesproken ligt aan de glasvezel zeggen ze er komt maandag een monteur dus maar even afwachten

Heb je misschien ook een particulier mobiel nummer bij KPN? Dan zet ik daar een grote (gratis) bundel op.

Ja die heb ik 2 stuks

 

@Debdan Kun je die nummers (inclusief je postcode en huisnummer) even in je profiel zetten en mij daarna hier een seintje geven?

Gedaan

Op beide nummers is nu een gratis 50GB weekbundel actief. Je kunt dit weekend overwegen om een hotspot te maken met je mobiel.

Op die manier kun je ook itv streamen. 

Het is hopelijk een redelijke overbrugging tot de monteur komt. In ieder geval een fijn weekend gewenst!

Dank je wel fijn weekend

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.