Beantwoord

geen internet, tv en telefoon

  • 4 August 2020
  • 15 reacties
  • 129 keer bekeken

Geen internet, tv en telefoon en tot zaterdag moeten wachten op een monteur. Dit kan toch niet. Ik heb een bedrijf en kan dus niks doen. Al vanaf maandag geen verbinding meer.

*admin: typefout weggehaald

icon

Beste antwoord door Geerrede 5 August 2020, 11:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +24

"besrokf" 🤔

Bedrijf excuus😉

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Geerrede 

Gaat dit om een zakelijke abonnement? Dan hebben we ook het Zakelijke forum, deze forum is voor consumenten.

Consument en geen zakelijk abonnement

Reputatie 7
Badge +22

Consument en geen zakelijk abonnement

@Geerrede ik heb de mededeling gedaan naar een KPN moderator, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. DAn kunnen ze het voor jou nakijken.

Dag Dennis,

 

Dit gedaan dank voor je hulp

Reputatie 7
Badge +17

@Geerrede Welkom hier! Bedankt voor je bericht en @Dennis Schreve jij bedankt voor het melden. Oeff.. bijna een week zonder diensten, dat kan natuurlijk niet. Hier hebben we vast een hele goede reden voor (sarcastisch):confounded:
Ik kijk graag even met je mee. Hiervoor heb ik je gegevens nodig. Kun je je profiel voorzien van je postcode, huisnummer en klantnummer?
Wellicht kun je ons iets meer vertellen over de situatie waarin je bent beland? 

Dag Lisa,

 

Inmiddels alles aangevuld bij mijn profiel.

Geachte, graag wil ik geholpen worden. Ik heb net ruim een half uur in de wacht gezetten en te horen gekregen dat ik tot zaterdag moet wachten op een monteur. Ik zit al 1,5 dag zonder internet, tv en telefoon. Ik heb ook een bedrijf aan huis. Vandaag een nieuwe modum gekregen omdat het daaraan zou liggen maar dit heeft niet geholpen. Nu moet ik tot zaterdag wachten. Graag verneem ik met sooed van u. Mvg Gerald Rompelman

Reputatie 7
Badge +22

@Geerrede Welkom hier! Bedankt voor je bericht en @Dennis Schreve jij bedankt voor het melden. Oeff.. bijna een week zonder diensten, dat kan natuurlijk niet. Hier hebben we vast een hele goede reden voor (sarcastisch):confounded:
Ik kijk graag even met je mee. Hiervoor heb ik je gegevens nodig. Kun je je profiel voorzien van je postcode, huisnummer en klantnummer?
Wellicht kun je ons iets meer vertellen over de situatie waarin je bent beland? 

🤣 @Lisa ik had al gevraagd of @Geerrede het profiel wilde aanvullen met d’r gegevens. 😜😉

Reputatie 7
Badge +25

Dag Lisa,

 

Inmiddels alles aangevuld bij mijn profiel.

Geachte, graag wil ik geholpen worden. Ik heb net ruim een half uur in de wacht gezetten en te horen gekregen dat ik tot zaterdag moet wachten op een monteur. Ik zit al 1,5 dag zonder internet, tv en telefoon. Ik heb ook een bedrijf aan huis. Vandaag een nieuwe modum gekregen omdat het daaraan zou liggen maar dit heeft niet geholpen. Nu moet ik tot zaterdag wachten. Graag verneem ik met sooed van u. Mvg Gerald Rompelman

Hoi @Geerrede. Ik heb een meting gedaan, en het lijkt allemaal te werken nu. Ik kan het modem dat is aangesloten op dit moment in ieder geval bereiken. Dus mijn hoop is nu dat je kan bevestigen dat de diensten weer werken. Zo niet, kun je mij dan aangeven hoe de lampjes branden op het modem?

Dag Paul,

 

Ik heb alle lampjes branden maar niks doet het nog.

Mvg Gerald

Reputatie 7
Badge +25

Zou je iets specifieker kunnen zijn over hoe welk lampje waar brandt? Bijv. “het lampje bij ínternet brandt constant” etc. En hoe zijn de kabeltjes aangesloten achter in het modem? Zit er een kabeltje in de DSL-poort?

Ik zie overigens ook dat je net hebt gebeld of nog aan het bellen bent. Het lijkt me niet verstandig om door elkaar heen te gaan werken. 

Dag Paul,

 

Alle lampjes branden en alleen de wan lijn zit erin en een kabel rechtstreeks op een laptop.

Niks doet het. 

Lampjes internet, wifi, power , tv en phone branden groen.

Wifi knippert af en toe

Net met jullie gebeld en er wordt weer een nieuwe modum verstuurd.

 

Dag Paul,

Ik heb de modum gereset met een naald.

De modum starte op en ging eerst laden nieuwe software.

Vervolgens deed alles het weer.

Dus de modem is wel goed.

Er wordt een moden afgestuurd maar deze kan gecanceld worden.

 

Mvg Gerald

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Geerrede, fijn dat het is opgelost!
Helaas kan ik de logistieke order niet annuleren maar deze komt vanzelf retour als ie niet opgehaald wordt.