Vraag

Geen internet verbonden verbinding

  • 9 November 2022
  • 11 reacties
  • 63 keer bekeken

Beste, zojuist is mijn internetverbinding verbroken. Geen Tv en WiFi. Het rode lampje op de Experia box v10A brand.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Stephan1969 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je geen internet en tv hebt op het moment. 

Heb je het modem al eens stroomloos gemaakt en opnieuw van stroom voorzien? Lost dit het probleem op? 

Zo niet, dan is het snelste om even te bellen naar mijn collega's op 0800-0402. Zij kunnen je dan helpen en als er iets defect is, of er moet een monteur langskomen deze met je inplannen. 

Mocht het niet lukken om telefonisch contact te krijgen, zou je dan hier een seintje willen geven? 

Beste, dank voor uw reactie. Momenteel is het te druk voor om telefonisch contact op te nemen. De onderbreking van de stroom heeft niet geholpen 

Ik heb zojuist een andere modem (v10A) maar nog steeds geen verbinding

Reputatie 7
Badge +15

@Stephan1969 Helder. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat er aan de hand is! 

Gedaan. Heeft het misschien iets te maken met het verhogen van mijn internet snelheid. Afgelopen zaterdag heb ik mijn pakket gewijzigd van 100 Mbits/s naar 200 Mbits/s

Reputatie 7
Badge +15

@Stephan1969 Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik zie dat er ook al telefonisch is geprobeerd om contact met je te krijgen. Maar dat mijn collega's geen gehoor kregen. 

Klopt het dat je ondertussen ook een sms van ons hebt ontvangen? 

Ja dat klopt. Vanmiddag komt er een monteur langs.

 

dank en groet,

stephan 

 

Ik denk dat de omzetting niet goed is gegaan van 100/Mbits naar 200/Mbits. Of de afstand tussen mijn huis aansluiting en centrale is te groot

Reputatie 7
Badge +15

@Stephan1969 Klopt het dat het probleem is opgelost na het bezoek van de monteur? 

Ja dat klopt. Monteur is geweest. Zeer tevreden over de afhandeling.

 

Â