Beantwoord

Geen internet, Wifi en 2e tv.

  • 11 April 2020
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Sinds gisteren hebben wij geen Internet en Wifi meer in huis. Ook de 2e tv-ontvanger geeft ineens geen beeld meer.

Ik heb meermaals de herstelknop op de Experiabox V10 gebruikt, echter zonder resultaat. Ook de stroom voor zeker 2 minuten er af gaf geen gewenst resultaat.

De harde reset (knopje achterop de Experiabox) heeft niet mogen helpen.

Wat doe ik verkeerd?

 

icon

Beste antwoord door HansBee 13 April 2020, 20:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Waarschijnlijk doe je niets verkeerd en gaat er iets mis. Branden alle lampjes wel groen op de experiabox? Heb je glasvezel of koper?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Hans, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Heb je op de 1e ontvanger nog wel beeld? En hoe branden de lampjes op je modem, en welke kleur?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 

Bedankt voor jullie reacties, maar het werkt weer zoals het hoort.

Kabels proberen uit te sluiten. Bleek dat een verbindingsblokje (UTP koppelblok) een beschadiging had. Deze vandaag vervangen; probleem verholpen.

Gelukkig.

Bedankt voor het meedenken.

Groet, Hans.

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te lezen dat alles weer goed werkt Hans. :)Â