Vraag

Geen internettoegang

  • 6 November 2020
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb vorige week mijn abbonement veranderd van instap naar hussel omdat ik sneller internet wilde. Nu heb ik een aantal dagen later de nieuwe modem ontvangen met daarbij het bericht dat op 5 november alles overgezet zou worden en ik zelf de nieuwe modem kon aansluiten. Om 12 uur viel het oude internet abbonement weg en ben ik begonnen met het aansluiten van de nieuwe modem. Alles leek te werken (lampjes branden groen) maar na een aantal uur wachten bleek nog steeds dat we geen internet hadden. Hierop gebeld met de klantenservice en te horen gekregen dat 5 november nog niet voorbij was dus dat het mogelijk was dat het nieuwe abbonement pas savonds zou werken. Nu een dag verder nog steeds geen internet en er kan pas dinsdag een monteur langskomen.. Inmiddels met mijn 4g een hotspot gemaakt maar als je thuis werkt en verschillende systemen gebruikt gaat dit erg hard. Ik vind het een slechte zaak dat het oude internet al wel wordt afgesloten maar dat het blijkbaar niet lukt om op diezelfde dag het nieuwe abbonement aan te sluiten.

Nu zou er een aanvraag lopen voor een noodpakket of iets dergelijks maar mijn vraag is eigenlijk of het niet toch mogelijk is om in de situatie te duiken en erachter te komen waarom het nieuwe abbonement niet kan worden aangesloten.. 

 

Met vriendelijke groeten, Jos


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Joseph54 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat de overgang naar het nieuwe abonnement niet goed verloopt. Ik lees dat de monteur dinsdag komt, ik heb dan ook geen mogelijkheid om dit te vervroegen. 

Ik kijk uiteraard wel graag voor je of er iets is dat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe dit zit. 

Beste @Rutger_ ,

Ik heb de gegevens ingevuld, alvast bedankt! 

 

Beste @Rutger_,

We zijn ineens toch aangesloten op ons nieuwe abbonement. Bedankt voor je hulp.