Beantwoord

Geen noodpakket en hulp bij storing

  • 26 August 2020
  • 20 reacties
  • 148 keer bekeken

Ik heb gisteren  rond 11 uur doorgegeven dat ik geen internet meer  ontvang. Vanavond kwam de monteur en volgens hem is er extern een kabelbreuk. Het bedrijf dat hiermee aan de gang gaat kan pas as maandag middag komen. Volgens de monteur heb ik recht op een noodpakket. Heb vanavond  een uur bij de klantenservice gehangen. Rens heeft zijn best gedaan maar het lukt niet volgens het systeem. Nu moet ik 24 uur wachten......misschien dat iemand mij dan terug beldt. Wat een drama, dit schiet zo niet op. Ik werk thuis en heb internet nodig! Mijn man ziet graag tv. Kunnen we geen digitenne krijgen of zo...HELP!!!

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 27 August 2020, 11:29

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Iris algra Dat is flink vervelend nieuws. Heb je ondertussen al contact gehad? Natuurlijk kunnen we via deze weg ook kijken of we je kunnen helpen. Ik heb dan wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hoi  tot nog toe heeft KPN geen contact met mij opgenomen

 

Hoe laat ik weten dat ik de gevraagde gegevens ingevuld heb?

 

Groet

Iris 

Badge +19

Haal je gegevens snel weg. Iedereen ziet dit.  Zet het in je profiel!!

Hier werd toch om gevraagd....???

Gegevens in profiel gezet.

Badge +19

Top!! Bart pakt het weer op.

Ik ben in afwachting.....

Is Bart er nog? Dit gaat zo wel lang duren.....toch? Zou toch wel heel mooi zijn als ik weer wat hoor...Ik snap ook wel dat er meerdere mensen met problemen zijn .…

Groet iris

????

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Iris algra. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. We gaan voor jou uitzoeken of het mogelijk is om alsnog een noodpakket toe te sturen. Zodra er meer bekend is laten we het weten. 

Bedankt voor je reactie Vikash...

Is het zo moeilijk? Weer een uur verder en nog niks....

Ik zit al dik 30 jaar bij KPN.....waarom komt er geen oplossing?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat er een monteur is gepland om de storing te verhelpen. Deze komt op de 31e. Vikash heeft een aanvraag ingediend om een noodpakket op te sturen, zodra we daar een reactie op hebben komen we er bij je op terug, Iris. Het is heel vervelend om zonder diensten te zitten, maar op dit moment kunnen wij ook even niets anders. 

Zeker heel naar allemaal:angry: . Welterusten . Weer een dag voorbij en geen oplossing. 

Rens heeft gister al een noodpakket aangevraagd, vandaag niks meer van vernomen.denkt u dat dat nu veranderd?

Moet ik dan weer bellen? Ik wordt hier heel depri van, de onmacht en onmogelijkheid......

.

Reputatie 7
Badge +15

@Iris algra Bedankt voor je geduld. Via de reguliere weg is het niet gelukt om een direct online pakket te verzenden. Maar via een omweg heb ik het toch voor elkaar gekregen. Het direct online pakket zal morgen na 15:00 klaar liggen bij Coop Tolsma in Winsum. Vergeet bij het ophalen niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Overigens heb je als het goed is ook een sms ontvangen met een bevestiging hiervan. 

Ja ik heb de sms ontvangen. Bedankt voor de moeite. Heel jammer dat het allemaal zo lang moest duren, net geen mosterd na de maaltijd. 

Vriendelijke groet

Iris Algra 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Iris algra Fijn dat het nu allemaal geregeld is. Nog even wat toelichting. Hier op het Forum werkt anders dan bij de klantenservice. Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Zo is Joep, net als jij, een klant van ons. Ik ben, net als enkele anderen in dit topic,  een moderator en werk voor KPN. Een moderator zorgt dat gesprekken op het Forum netjes verlopen en dat alle informatie snel vindbaar is. We kunnen niet direct reageren op vragen. Als je dat wel wilt raden we aan om bellen met de klantenservice. In jouw persoonlijke geval koste het helaas ook nog aardig wat moeite om een Direct Online Pakket bij je te krijgen. Gelukkig is dat goed gekomen. Ik hoop dat alles snel is opgelost. 

 

 

 

Bedankt voor de toelichting.

Reageer