Hier is mijn verhaal tot nu toe:
Op 3 december was mijn huis aangesloten op het glasvezelnetwerk. Dezelfde dag dat ik mijn abonnement bestelde, en mijn modem werd de volgende dag geleverd, en de startdatum van mijn abonnement was ingesteld op 10 december. Toen ik de doos opende, merkte ik dat ik geen enkele manier had om het apparaat op het aansluitpunt aan te sluiten. Ook mijn abonnementsdatum is inmiddels verschoven naar 17 januari.
Toen ik contact opnam met KPN:
- Ik heb vernomen dat mijn installatie een NTU miste
- Een agent vertelde me dat KPNNetwerk de unit had moeten installeren en ik contact moest opnemen met KPNNetwerk voor installatie.
  Ik nam contact op met KPNNetwerk, ze vertelden dat ze geen werkorder hadden ontvangen om NTU te installeren, dus KPN zou het moeten installeren.
- Volgende interactie: De agent vertelde me dat KPNNetwerk de verbinding niet aan KPN heeft overgedragen, dus ik moet een paar weken wachten om opnieuw contact op te nemen.
- Na 2 weken wachten was de volgende reactie: Aangezien mijn activeringsdatum is verplaatst naar 17 januari, moet ik wachten tot de eerste week van januari om een ​​afspraak te maken met KPN om NTU te installeren.
- (Gisteren) De agent vertelde me dat ze geen afspraak kunnen plannen tot 17 januari. Op die dag, als ik de unit nog steeds mis, zullen ze een monteur plannen voor NTU-installatie.
Gezien de lange vertragingen door Corona en slechte communicatie door KPN denk ik niet dat het snel wordt opgelost na Januari 17 en zal ik nog langer moeten wachten.
Kan ik iets doen voor deze geval?
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel