Beantwoord

Geen of trage wifi verbinding en een niet werkende Wifimanager

  • 14 September 2021
  • 14 reacties
  • 50 keer bekeken

Bij ons boven geen WiFi of trage WiFi. De WiFi manager werkt nooit 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 October 2021, 12:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Claudia1979, welkom! Dit is wel heel onfortuinlijk allemaal :-(. Wat gebeurt er als je de Wifi Manager start op je telefoon? Kan je er wel mee beginnen? Of werkt het helemaal niet? Zou je dan eens een andere telefoon of tablet kunnen proberen? Welke Experia Box heb je? En heb je ook wifi versterkers of andere apparatuur aangesloten? Je kunt ook dit topic over oplossingen bij trage en wegvallende wifi eens doornemen. Wellicht haal je hier nog een en ander uit! 

 

Elke keer als ik de WiFi manager probeer krijg ik deze melding. Wat mij hieraan nog het meeste stoort is dat er gezegd wordt dat er een bericht is verstuurd naar collega’s en dat die dan contact opnemen. Dit gebeurt dus echt nooit

Ook het gebruik van de WiFi manager op een ander apparaat werkt niet. Ik krijg daar dezelfde melding. 
Ik heb KPN box 12. Verder geen WiFi versterkers

Reputatie 7
Badge +30

Wat gek dit! Open je de Wifi Manager via MijnKPN? Kan je deze dan eens los openen? Gewoon via Google bijvoorbeeld? Lukt het dan wel? Je hebt wel je vaste diensten gekoppeld aan het KPN ID waar je mee inlogt?

Mijn diensten zijn gekoppeld aan het KPN ID en de WiFi manager werkt noch via de app noch via Google 

Reputatie 7
Badge +30

Vreemd.. Krijg je dezelfde melding als hierboven als je via de browser 'm start? En sta je dan naast de Experia Box? Wil je daarnaast jouw forumprofiel eens aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijken we graag even met je mee. 

Reputatie 7
Badge +30

Heb je de boel inmiddels aan de praat, @Claudia1979?

Nee helaas nog niet

Profiel is verder ingevuld 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie niet meteen iets geks, daarom ben ik toch benieuwd naar onderstaande:

 

Krijg je dezelfde melding als hierboven als je via de browser 'm start? En sta je dan naast de Experia Box? 

 

Daarnaast heb ik je nog even een mail gestuurd over de Wifi Manager, wil je daar eens naar kijken? Lukt het vanuit daar wel om de Wifi Manager te doorlopen?

Ja ik krijg dezelfde melding als ik het via de browser start en ook als ik naast de Expedia box sta

O ik heb verder geen mail gezien

Reputatie 7
Badge +30

Vreemd! In dat geval adviseer ik je even om telefonisch contact met ons op te nemen via 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan de Wifi Manager met jou doorlopen en hopelijk de wifi wat verbeteren!