Beantwoord

Geen of zeer slechte wifi.

  • 16 April 2020
  • 9 reacties
  • 59 keer bekeken

Nadat ik gisteren een uur met een medewerker van de kpn alle stappen heb doorlopen om de WiFi verbinding te krijgen of te verbeteren was de conclusie dat er een WiFi versterker werd opgestuurd .. is het het zo dat je hierdoor ineens wel verbinding krijgt met de WiFi? Als ik al wel verbinding krijg vast deze snel weg. Ben benieuwd .

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 April 2020, 13:42

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Ilonaheuvel :)

 

In principe wel. Alleen een Experia Box voor Wi-Fi door het hele huis is vaak niet meer voldoende. Dat heeft er onder andere mee te maken dat er steeds meer draadloze netwerken bijkomen. Vaak hoor je ook dat mensen boven slechte Wi-Fi ervaren. Op zich is dat niet zo vreemd omdat het signaal eerst nog door een plafond heen moet. Er van uitgaande dat het modem beneden in de meterkast staat. Als je boven een versterker plaatst, kun je daar voortaan een Wi-Fi signaal oppakken die niet eerst nog door je plafond heen moet.  Ik ga er vanuit dat dit ook in jouw situatie voor de nodige verbetering gaat zorgen!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ilonaheuvel. Welkom op het KPN Forum! Wat fijn dat er een WiFi versterker toegestuurd word. Een wifi versterker kan het probleem verhelpen. Heb je de mogelijkheid om deze versterkers bekabeld aan te sluiten? Je komt er eigenlijk pas echt achter wanneer je het gaat testen. We horen graag van je of deze versterkers het probleem hebben verholpen.

Gisteren bij me ouders geïnstalleerd … internet doet het weer maar WiFi niet helemaal op volle streepjes maar weet ook niet of dat eerder wel zo was… ik denk dat ik nog kan proberen om de tweede versterker dichter bij de laptop te zetten.. zal een meter verzetten verschil maken? 

Reputatie 7
Badge +21

Met WiFi kom je er alleen maar achter als je het gaat testen. Heb je al eens een speedtest uitgevoerd? Zou je dat eens willen doen? Ik ben erg benieuwd wat jouw downloadsnelheid is. 

Ja WiFi manager gedaan maar weet even niet wat daar uit kwam.. als het slechter gaat worden zal ik het nog een keer doen.

Reputatie 7
Badge +21

Oke, ik ben heel erg benieuwd en hoor graag van je hoe het afloopt.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je nog steeds een goede wifi verbinding hebt. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Ben net toevallig even bij me ouders geweest en hebben nog steeds WiFi en dit is ook nooit meer weg gevallen !

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat jouw ouders nog steeds een goede WiFi verbinding hebben. Als je in de toekomst mijn hulp nodig hebt, dan weet je ons te vinden. 

Reageer