Geen reactie op mijn mail naar de klantenservice?

  • 18 December 2020
  • 10 reacties
  • 123 keer bekeken

Op 4/11 heb ik over deze zaak een uitgebreide brief gestuurd aan KPN Klantenservice in Groningen. Daar is de volgende reactie opgekomen:

“Hierbij bevestigen wij dat uw reactie van 05 november met reactienummer 1065854567 is overgedragen aan een andere afdeling. Deze afdeling zal hierover spoedig contact met u opnemen. Mogelijk ontvangt u van hen een nieuw incidentnummer en een nieuw rechtstreeks telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,

Daphne
Medewerker Klantreacties”

 

En daar is het tot nu toe bij gebleven. Helaas is mailen met de klantenservice onmogelijk, wat ik overigens zeer klantonvriendelijk vind. Zo nodig schrijf ik weer een brief, maar dan ga ik wel escaleren. Ik hoop dat dit niet nodig is en dat er op korte termijn een formele reactie volgt van KPN. 

Groeten, Fred

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Het is enorm druk bij de klantenservice.  Vanwege corona zijn er natuurlijk ook veel minder medewerkers. Kwestie van nog wat geduld. Overigens hebben bijna alle grote bedrijven het mailen voor klanten afgeschaft. Een medewerker van kpn reageert over een paar dagen. 

Reputatie 2
Badge +5

Hoi @FreddieB. Het is zoals @Joep1965 al zegt, momenteel erg druk bij de klantenservice. Hierdoor kunnen we niet altijd zo snel reageren als we zouden willen. Ook bij de klachtenafdeling is het erg druk, dus ik verwacht dat het daarom langer duurt voordat er contact met je opgenomen is. 

Ik kijk graag even voor je na wat de huidige status is van jouw klacht en of ik hierin alvast iets kan betekenen. Wil je daarvoor je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Dag Danny, alle begrip voor enige vertraging, maar de brief is bijna 2 maanden geleden verzonden. Ik heb mijn profiel aangevuld. Maar ik wil erop wijzen dat ik deze klacht is ingediend namens een andere klant met klantnummer ***** (postcode ****). Zie ook de eerdere topic: 

Ik hoop snel iets te horen.

 

Groeten, Fred

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het aanvullen van jouw profiel. Ik heb de status van de klacht bekeken. De klacht is doorgezet naar de monteursorganisatie. Vervolgacties zouden bepaald worden nadat er terugkoppeling zou komen van de monteursorganisatie, maar het lijkt erop dat we die nog niet hebben ontvangen.

In jouw andere topic is de conclusie getrokken dat de kosten terecht in rekening zijn gebracht. Hier blijven we bij. Indien je het hier niet mee eens bent, kan ik je enkel aanraden opnieuw een klacht in te dienen.

Ik begrijp uw antwoord niet. N.a.v. de afwijzing in de andere topic heb ik op 4/11 jl., per brief, een formele klacht ingediend bij de klantenservice. U wacht nog op terugkoppeling van de monteursorganisatie maar wijst tevens de klacht nogmaals af en raadt aan nogmaals een klacht in te dienen.

Laat ik een concrete vraag stellen: gaat er nog een formeel antwoord komen op mijn brief van 4/11 jl. aan Groningen?

Reputatie 7
Badge +17

De brief is verstuurd voor je antwoord van ons had gekregen in dat andere topic. Het eerste antwoord in dat topic kwam namelijk op 5 november. Op 7 november gaf je aan een klacht ingediend te hebben en op 9 november hebben wij aangeraden om de reactie van de klachtenafdeling af te wachten. Ik ben alleen bang dat dat antwoord niet meer gaat komen. De brief die op 4 november is verstuurd, is doorgezet naar de monteursorganisatie. Dit is inmiddels anderhalf maand geleden en we hebben hier nog geen terugkoppeling op ontvangen. De klacht is inmiddels gesloten, omdat deze doorgezet is, dus ik kan hier ook geen opmerking aan toe voegen. Ik kan je daarom enkel aanraden opnieuw een klacht in te dienen als je het niet eens bent met onze uitspraak.

Stuitend dat ik geen formele reactie krijg op een formele brief, maar slechts ontwijkende en onduidelijke antwoorden van een diversiteit aan moderators. Ik stop ook de discussie met u en ga andere wegen bewandelen. Het gaat ‘slechts’ om € 60,-, maar voor mijn tante is dat een materieel bedrag. Bovendien botst het zeer met haar gevoel voor rechtvaardigheid. Ik zal er dan ook alles aan doen om dat geld voor haar terug te krijgen. 

Ik verzoek u de opname van ons eerste telefoongesprek met KPN (de bestelling) met mij te delen. Dit gesprek heeft plaats gevonden op 28/9/2020 en ving aan om 16:09. Ik wijs erop dat u wettelijk verplicht bent om deze informatie te delen.

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik vind het jammer om te lezen dat je onze antwoorden als ontwijkend en onduidelijk bestempeld. Naar mijn idee ben ik duidelijk genoeg geweest en heb ik je ook advies gegeven over wat je het beste kunt doen. Het blijft natuurlijk wel jouw keuze om hiermee te doen wat je wilt.

Je vraagt mij om de telefoongesprekken te overleggen. Aan dit verzoek kan ik helaas niet voldoen. Ik heb namelijk geen beschikking tot de telefoongesprekken. Ik kan je hiervoor enkel aanraden via ons online formulier een klacht in te dienen.

Kunt u mij een link sturen naar het klachtenformulier dan zal ik mijn verhaal voor de 3e keer doen. De 4e keer gaat het naar een jurist en media. Het is inmiddels uitzendingswaardig. 

Reputatie 7
Badge +17

Natuurlijk, je kunt hier een klacht indienen.